D48 Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 asså vet någon några bra anledningar man kan säga för att slippa skolan? jag har kört ett tag med att jag inte mår bra etc för min morsa och farsa men det vore kännas gött med nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 asså vet någon några bra anledningar man kan säga för att slippa skolan? jag har kört ett tag med att jag inte mår bra etc för min morsa och farsa men det vore kännas gött med nytt. Du går på gymnasiet antar jag? vrf skolka från gymnasiet? du har ju själv valt att gå där. Men du kan kanske köra med att du mår dåligt i skolan, du gillar inte lärarna osv. och att du inte vill att dina föräldrar ska kontakta dom osv eftersom det bara kommer bli värre för dig då. Kanske inte det bästa förslag, men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 asså vet någon några bra anledningar man kan säga för att slippa skolan? jag har kört ett tag med att jag inte mår bra etc för min morsa och farsa men det vore kännas gött med nytt. Gå till skolan, var med på första lektionen och gå sedan till din mentor och säg att du mår dåligt och drar hem. :PAnnars så kan du skita i att gå till skolan, medans dina föräldrar tror att du är i skolan, men detta brukar sluta illa då läraren antagligen ringer hem och frågar dina föräldrar om varför du inte kom till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Jag har kört med att göra en fejkad spya i handfattet nåra gånger , funkar fin fint ! :D Bara att trycka in några fingrar så långt in i munen som möjligt. Ganska äkligt förslag men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Skolka inte, det är fel. Jag kan inte fatta att ni hjälper honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Blanda havregryn och vatten i munnen o spotta ut de i toan, ser exakt ut som spya, det lär funka ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Stanna hemma bara. Jag bor hos min pappa, han åker och jobbar en timma innan jag går upp. Sen är han hemma en timma efter mig. Så jag brukar bara stanna hemma och sova utan att han märken något :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 (redigerat) Jag har kört med att göra en fejkad spya i handfattet nåra gånger , funkar fin fint ! :D Bara att trycka in några fingrar så långt in i munen som möjligt. Ganska äkligt förslag men men... overkill? jag menar, varför käkar du inte lite laxeringsmedel också när du ändå är igång? Redigerat 2 April 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 du kan ju allltid säga att din katt har dött, och nästa dag byter du bara till hund...sen hamster osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 du kan ju allltid säga att din katt har dött, och nästa dag byter du bara till hund...sen hamster osvdet är ju perfekt om man typ föder upp höns eller kaniner eller något annat. xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bronkis Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 man ska inte skolka om man inte vågar stå för det. specielt inte om man vågar saäga det till sina föräldrar. visst jag skolkar väl mer än dom flesta xD men jag säger iaf till min mamma eller pappa att jag inte orkar skolan idag. dom fattar att dom inte kan tvinga mig, vad ska dom göra...bära mig eller?! xD gör som du vill menar jag alltså..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 man ska inte skolka om man inte vågar stå för det. specielt inte om man vågar saäga det till sina föräldrar. visst jag skolkar väl mer än dom flesta xD men jag säger iaf till min mamma eller pappa att jag inte orkar skolan idag. dom fattar att dom inte kan tvinga mig, vad ska dom göra...bära mig eller?! xD gör som du vill menar jag alltså..... Allt man gör får konsekvenser, olyckligtvis så blir det allvarligare vid skolk. :PDet blir hus i h*lvete om jag skolkar och min mentor ringer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.