Friday Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 (redigerat) DHGBG! Första gången Dreamhack kommer till Göteborg. Någon som skall dit? Vilken plats sitter ni på i så fall? Själv så ska jag kanske dit (; Större delen av informationen nedan är skrivet av Median. Vad är Dreamhack för något? Dreamhack är ett av världens största LAN som har pågått i flera år nu på Elmia i Jönköping. Nu har de även tagit det till andra städer, såsom Göteborg, Skellefteå & Stockholm. Vad kan man göra på Dreamhack? Det finns flertal aktiviteter som brukar pågå på scenen såsom tävlingar, musik etc. Men också olika speltävlingar. Vart ligger det? Svenska mässan vid korsvägen i Göteborg (nära Liseberg). Hur mycket kostar det? 450kr + 30kr för orderavgiften = 480kr. Hur bokar man? http://bokning.dreamhack.se Visa/Mastercard, Paynova konto eller Internetbank krävs för att kunna boka. Är det många tjejer där? Njae, DH domineras väl mest av killar, men visst finns det tjejer. Såg en 50-60+ gammal dam som satt på raden framför mig och chattade på Steam ;) Redigerat 27 Mars 2009 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 DHGBG! Första gången Dreamhack kommer till Göteborg. Någon som skall dit? Vilken plats sitter ni på i så fall? Själv så ska jag kanske dit (; Större delen av informationen nedan är skrivet av Median. Vad är Dreamhack för något? Dreamhack är ett av världens största LAN som har pågått i flera år nu på Elmia i Jönköping. Nu har de även tagit det till andra städer, såsom Göteborg, Skellefteå & Stockholm. Vad kan man göra på Dreamhack? Det finns flertal aktiviteter som brukar pågå på scenen såsom tävlingar, musik etc. Men också olika speltävlingar. Vart ligger det? Svenska mässan vid korsvägen i Göteborg (nära Liseberg). Hur mycket kostar det? 450kr + 30kr för orderavgiften = 480kr. Hur bokar man? http://bokning.dreamhack.se Visa/Mastercard, Paynova konto eller Internetbank krävs för att kunna boka. Är det många tjejer där? Njae, DH domineras väl mest av killar, men visst finns det tjejer. Såg en 50-60+ gammal dam som satt på raden framför mig och chattade på Steam ;) tror min kompis brorsa ska gå på det men själv ska jag inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Kan man gå in även om man inte har biljett och så? Typ betala för 1 dag eller så? (bor i göteborg, därför jag undrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Dreamhack har varit i Göteborg förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 27 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Kan man gå in även om man inte har biljett och så? Typ betala för 1 dag eller så? (bor i göteborg, därför jag undrar)Jo, det går (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Dreamhack har varit i Göteborg förut. Det var inget riktigt DH.. Det var bara en show-off :-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Gött, fick biljetter gratis. Ingen mer än jag från fuska som ska på DH? Redigerat 9 April 2009 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 orka dh lixx, runescape äger det lixx... men nej, ska inte dit. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag ska nog till DHW09 i JKPG ;) Bor ju där ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 DHS09 JKPG kanske :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 DHS09 JKPG kanske :)Idd ;) Jag ska dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Au, gud vad kasst att inte en enda från fuska var där. Det var riktigt kul (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.