Hoppa till innehåll

Piratkopiering


Rememberme
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja förstås. Men jag gör så att jag har kortet låst för internet betalning tills jag ska köpa något. E-legitimation är ju jävligt säkert. Och förresten tror jag vi håller oss på ämnet. (Första posten var inte så långt ifrån detta)

 

Men hur vet du så mycket om datorer och nätverk? Jag kommer i håg när vi var typ 10-12 och du inte kunde ett skit. Nu har du gått om mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja förstås. Men jag gör så att jag har kortet låst för internet betalning tills jag ska köpa något. E-legitimation är ju jävligt säkert. Och förresten tror jag vi håller oss på ämnet. (Första posten var inte så långt ifrån detta)

 

Men hur vet du så mycket om datorer och nätverk? Jag kommer i håg när vi var typ 10-12 och du inte kunde ett skit. Nu har du gått om mig :)

Ålder 10-12: Spelar massa och kollar roliga saker.

Ålder 13-15: Lär mig mer om hur datorer är uppbyggda, programmering, även mycket teknik och naturvetenskapliga skolämnen.

Ålder 16>(Är 16 nu, kan inte se in i framtiden): Går några gånger på föreläsningar om fysik, matematik och så. Lär mig mycket om teknik och sånt i skolan. Håller även till på internet och eftersom jag är van så hittar jag saker.

 

 

Men även om man inte kan hämta pengar ifrån kontot kan informationen som är kopplad till kontot missbrukas.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...