Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi
Skrivet

Hej. Är det nån som vet varför det inte görs så mkt spel till mac? Jag menar.. Det är ju skitbra datorer som klarar alla dom senaste spelen!

Skriv och tyck till!

Nej, de klarar inte alls de senaste datorn och de är inte skitbra datorer. Själva operativsystemet är jättebra tycker jag, men det är inte gjort för att spelas på. Det är gjort för att man ska kunna utföra sysslor, surfa, redigera och liknande, inte för att spela. I sådana fall så ska man ha en vanlig dator och sedan installera Mac OS X på den...
Skrivet

som justwifi sa mac är inte till för att spelas på. Att installera os X på en "maskin" som inte är *något kommer ej ihåg* är olagligt och att klistra på ett apple gör inte dator till en apple maskin. Om du gillar spore så satsa på det.

Skrivet

Hej. Är det nån som vet varför det inte görs så mkt spel till mac? Jag menar.. Det är ju skitbra datorer som klarar alla dom senaste spelen!

Skriv och tyck till!

Nej, de klarar inte alls de senaste datorn och de är inte skitbra datorer. Själva operativsystemet är jättebra tycker jag, men det är inte gjort för att spelas på. Det är gjort för att man ska kunna utföra sysslor, surfa, redigera och liknande, inte för att spela. I sådana fall så ska man ha en vanlig dator och sedan installera Mac OS X på den...

Håller med.
Gäst Justfiwi
Skrivet

Med andra ord blev OP ägd av häftig marknadsförning.

OP?

Men det finns ett företag i Tyskland som tillverkar egna datorer med Mac OS X på, men jag kommer inte ihåg hur de gick runt lagen. För Apple har ju bestämt att deras OS endast får säljas på deras egna datorer.

Skrivet (redigerat)

Om du vill ha spel till din mac så kan du åka till Kstore i kalmar, för där finns jätte många mac spel! :lol:

Mac äger! vill ha en :(

Redigerat av GTie
Skrivet

Finns ju endel Mac spel men Windows spöar lätt Mac, och eftersom Windows är bättre i dem flesta sett, så tjänar dem inte så mycket på att sälja spel till Mac, men om du letar kan du säkert hitta endel spel.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...