JonteFire2 Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Det finns en låt i en reklam som jag gillar väldigt mycket! Men jag vet inte om den finns på riktigt men den går såhär: DAM DADAM DADADADADADADADADA DAM Kanske lite svårt men den går iaf så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Vilken reklam? påminner lite om Terminator låten imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Star Wars? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Säg reklamen så underlättar det ju för oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Säg reklamen så underlättar det ju för oss.Det är ju det jag inte vet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Säg reklamen så underlättar det ju för oss.Det är ju det jag inte vet :/ sjung i din mic och lägg upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Har ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 har alltid undrat, är det samma kille i den reklamen NF länka som är butler i scary movie 2? http://www.bbc.co.uk/nottingham/entertainment/movies/2001_09/scary2_body.jpg jävligt lika iaf imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 (redigerat) har alltid undrat, är det samma kille i den reklamen NF länka som är butler i scary movie 2? http://www.bbc.co.uk/nottingham/entertainment/movies/2001_09/scary2_body.jpg jävligt lika iaf imo. Det är nog det. Han är med i Scary movie 4 också :P Redigerat 2 April 2009 av WahWah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 annars kan du alltid kolla på www.reklammusik.se om du vet vad det är reklam för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Nej det är inte den >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.