Hoppa till innehåll

Bästa Minnet!


Rekommendera inlägg

Har nån bild nånstans från första gången man körde DM. Jag tog bilder på allt jag såg :)

 

DM?

Deadmines lol :P

 

Ok har glömt bort lite om WoW för att jag har inte spelat det på 5 veckor typ.

 

hehe okej, aja nu vet du det.

 

HaSsE93: Jo, såklart när man började WoW! Jag tyckte det var asfett att man kunde simma då minns jag xD Och visste inte hur man kunde använda gear xD

 

Gear? Det var ju lätt, skit i statsen och ta det med högst armor!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Det måste varit på min kompis gubbe på ett lan när han var någon annanstans och jag stod och dödade mobs åt honom. Jag ser hurricane droppas, jag plockade upp den såklart och när jag kommer till närmsta vendor så säljer jag den såklart. Turligt nog fanns den fortfarande kvar i boxen där man kan köpa tillbaka items när min kompis kom tillbaka. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det måste varit på min kompis gubbe på ett lan när han var någon annanstans och jag stod och dödade mobs åt honom. Jag ser hurricane droppas, jag plockade upp den såklart och när jag kommer till närmsta vendor så säljer jag den såklart. Turligt nog fanns den fortfarande kvar i boxen där man kan köpa tillbaka items när min kompis kom tillbaka. :D

Hahaha xD Jo, jag visste inte vad AH var, så jag sålde blåa BoE i vendors xD Blev lite sur när jag upptäckte AH XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur ljudvågorna brakade genom ens öron när guilden tog ner Ragnaros för första gången, satt på venten då.

Minns även när jag fier tier2 headet från Onyxia, tyckte att den såg skit häftig ut och hade alltid velat ha den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer också väl ihåg när jag satt och lanade med min kompis och jag fick Hellreaver från Hellfire Ramparts, jag brukade alltid rolla typ 20 och sånt - men denna gången så rollade jag 86! Vann Hellreaver då och blev överlycklig.

Samma dag droppades blåa boots från en vanlig mob i Hellfire, blev nästan lika glad då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur ljudvågorna brakade genom ens öron när guilden tog ner Ragnaros för första gången, satt på venten då.

Minns även när jag fier tier2 headet från Onyxia, tyckte att den såg skit häftig ut och hade alltid velat ha den.

Nice ;D Jag fick aldrig downa Ragnaros :< Var för sent ute, när jag dingade 60, veckan efter kom tbc ut.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om vi går tillbaka till noob-dagarna..

 

*Trodde att vakter var spelare, iallafall ett tag. Värt ett leende när man tänker tillbaka.

*Hoppades bli en MC tank när jag var runt 52-53 och tankade Sunken Temple, utan att använda Shield Block eller Revenge

*Fick defensive stancep å level 43

*Sålde ice barbed spear (teh shizzle) när jag fick några okej dual wield vapen, fick tillbaka genom ticket

*levlade som arms

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...