Hoppa till innehåll

Snygga Killar


Rekommendera inlägg

Det är ju vad hon tycker. Var 'killen' en sån där fjortisbög med spikskalle och 96 brallor eller? Fattar inte hur människor kan tycka det är snyggt.

 

Men som sagt det är ju olika. En gång kom en fjortis fram till mig på fyllan och sa att jag var snygg och sånt, bad om en kram och grejer, medans hennes polare skrek "omg en kille med långt hår" lol jag trodde själv inte att fjortisar gillade sånt men...

Året innan hade jag gått på samma skola som dom och jag var väl den enda killen som gillade hårdrock och klädde mig efter den också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Det är ju vad hon tycker. Var 'killen' en sån där fjortisbög med spikskalle och 96 brallor eller? Fattar inte hur människor kan tycka det är snyggt.

 

Men som sagt det är ju olika. En gång kom en fjortis fram till mig på fyllan och sa att jag var snygg och sånt, bad om en kram och grejer, medans hennes polare skrek "omg en kille med långt hår" lol jag trodde själv inte att fjortisar gillade sånt men...

Året innan hade jag gått på samma skola som dom och jag var väl den enda killen som gillade hårdrock och klädde mig efter den också.

Sorry, men jag tror hon drev rätt mycket med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju vad hon tycker. Var 'killen' en sån där fjortisbög med spikskalle och 96 brallor eller? Fattar inte hur människor kan tycka det är snyggt.

 

Men som sagt det är ju olika. En gång kom en fjortis fram till mig på fyllan och sa att jag var snygg och sånt, bad om en kram och grejer, medans hennes polare skrek "omg en kille med långt hår" lol jag trodde själv inte att fjortisar gillade sånt men...

Året innan hade jag gått på samma skola som dom och jag var väl den enda killen som gillade hårdrock och klädde mig efter den också.

Sorry, men jag tror hon drev rätt mycket med dig.

 

Hon har alltid gillat mig lite i smyg. Jag kan skilja när en människa driver med mig eller inte. Hon skämdes lite en vecka senare när jag såg henne. Redigerat av MursCruento
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror som sagt att det beror på. Många tjejer tycker ju att de så kallade "Johnnys" är snygga.

Många gillar fashioncore killar är attraktiva. (: Allt beror ju på stilen som killen har antar jag.

Antar att när man spanar in folk på stan eller så är väl kroppen en viktig del. Håret gör väl mycket. Men som sagt, det är ju så olika från tjej till tjej.

 

Personligen gillar jag smala men tränade killar. (: De ska ha snyggt hår fina ögon och inte så mycket finnar och stuff i ansiktet. De ska även ha en snygg stil, men det kan ju skifta, vissa killar är sjukt snygg i fashioncore stil, vissa är snygga i en lätt stil som jeans och t-shirt (eventuellt med skjorta), skejtar stil är nice. Men enligt mig är stilen viktig. Observera att detta är om jag kollar på folk på stan eller så. (:

Ouch failade på finnarna. Puberteten suger..

Börjar få en bild av hur en snygg kille är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bimbos då. Typ samma där. Blont hår, stora rattar och ingen hjärna. Somliga tänder på det. Trots att alla bimbos är i princip samma person.

 

Men hur ser en Johnny ut då? Hittar inge bilder på google.

Bilder please? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är en Johnny egentligen? ^.O

Har den gummiband runt vristerna och något som kan tas för en k*k så är det en Johnny. Ett annat sätt är om du drar fingret över ansiktet på den och ser om fingret färgas av sminket.

 

Alla fjortiskillar på vår skola har gummband runt vristerna, vissa kan ha upp till 10 st, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...