Rhino Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Chilla :) 68 dar kvar på loovet! Alltid sol här nästan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Sol :) bra start på lovet iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Chilla :) 68 dar kvar på loovet! Alltid sol här nästan :) Var? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 f*n, vi har avslutning imorgon. På en lördag. >:( Evil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 f*n, vi har avslutning imorgon. På en lördag. >:( Evil. Amagawd! That's pure evil! : O Själv fick man lov idag : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 f*n, vi har avslutning imorgon. På en lördag. >:( Evil. Så kan dom ju inte göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 f*n, vi har avslutning imorgon. På en lördag. >:( Evil. Hur kommer detta sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Visst blir man upprörd? Precis klar med skiten, men det var ganska okej. Det är på en lördag eftersom det är en friskola med inte alltför många elever, och de vill inte att avslutningen ska krocka med de kommunala skolornas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Usch.. Regn, regn och ännu mer regn.. Det har regnat sedan jag gick på lov. Får väl hoppas på en solig sommar.. men regn skadar ju inte heller. :) Då har man ju en anledning till att sitta inne och spela runescape. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Idag klarna det upp med lite sol i Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Idag klarna det upp med lite sol i Malmö.Malmöit? Oj, jag ber om ursäkt för mina påhopp förut. Jag har respekt för alla malmöiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Regnar här också, men imorn drar jag till Nice och hoppas det är bättre väder där :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.