Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Ska antagligen inte göra något meningsfullt ;) Ska nog dra till Dreamhack Summer 09, chilla, bada lite kanske om man har tur med vädret <_< Annars inget speciellt facktiskt :P Dream Summer 08 har redan varit, tyvärr :/ Missclick från 08-09.. Antar att du förstod det <_< Har ändrat det nu iaf ;) Redigerat 9 April 2009 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 spela golf som vanligt och slappa, åka med husvagnen ;) till öland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (redigerat) Jag ska åka till Kroatien o segla. B)Låter sjukt nice, var där förra året, vatten ska man inte klaga på! Haru dykarsertefikat* stava? så äre nice snorkling! Naj, det har jag inte :/ men tack för tipset ;) Redigerat 13 April 2009 av Hizkor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Köpa nytt fiskespö och dra ner till sjön och fiska. Vi kanske åker och hälsar på släkt i Tyskland. Sen kanske vi åker till något annat roligt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Gothia cup, lana. Det är min sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Köpa nytt fiskespö och dra ner till sjön och fiska. Vi kanske åker och hälsar på släkt i Tyskland. Sen kanske vi åker till något annat roligt land.Ja! Fiska! Det måste jag också göra, sjukt roligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Köpa nytt fiskespö och dra ner till sjön och fiska. Vi kanske åker och hälsar på släkt i Tyskland. Sen kanske vi åker till något annat roligt land.Ja! Fiska! Det måste jag också göra, sjukt roligt ;) Japp snart är båten i och det är dags att storma havet :) annars hoj åkning. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Köpa nytt fiskespö och dra ner till sjön och fiska. Vi kanske åker och hälsar på släkt i Tyskland. Sen kanske vi åker till något annat roligt land. Ja! Fiska! Det måste jag också göra, sjukt roligt ;) Japp snart är båten i och det är dags att storma havet :) annars hoj åkning. :) Själv fiskar jag i min Farfars båt :D Vid hans sommarstuga. Dock är det bara en sjö, men det är riktigt roligt ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Köpa nytt fiskespö och dra ner till sjön och fiska. Vi kanske åker och hälsar på släkt i Tyskland. Sen kanske vi åker till något annat roligt land. Fiska. Ahh :) , låter riktigt härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Åka på Sverigecupen och gothia cup. Sen så kanske jag ska spela något med vårt band och åka i väg nånstarns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Solen börjar komma på riktigt. Gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Jepp! :D Är säkert 20 grader här nere i skåne, härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.