Hoppa till innehåll

Ändra Priser!


D48

Rekommendera inlägg

f*n jag va i affären idag för att köpa lite bakrundsbilder till pressen. men f*n det kostar ju typ 15000 fm för en extrabild ju. det borde ju knappt inte ens kosta hälften.

 

kan ni inte sänka priser på sånt? det vore ju grymt bra för dom som vill göra sin press lite snyggare. ;)

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n jag va i affären idag för att köpa lite bakrundsbilder till pressen. men f*n det kostar ju typ 15000 fm för en extrabild ju. det borde ju knappt inte ens kosta hälften.

 

kan ni inte sänka priser på sånt? det vore ju grymt bra för dom som vill göra sin press lite snyggare. ;)

Jag vet inte vart du fått att det kostar 15000FuskaMynt, för det gör det iallafall inte.

 

Bakgrundsfärg
Byt bakgrundsfärg på din presentation

Köp föremålet för 900 FuskaMynt


Fler bilder
Gör så att du kan ha en mer bild i presentationen!

Köp föremålet för 1200 FuskaMynt


Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla gärna affären innan du gör en tråd om det. Det är inte särskilt dyrt egentligen, priser:

 

EDIT: Jag kanske har Mod/FuskaVIP rabatt, så priserna kan variera, men då är det 10% dyrare max :)

 

http://img14.imageshack.us/img14/2396/ooooof.png

 

EDIT 2: Tråden kan lika gärna vara upplåst, ni kan diskutera priserna m.m. ;)

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

jo men ok jag sa fel i priset det blev en 0 för mkt.

men sak samma. jag har inte fuska VIP och får betala 1200 kr för en extra bild i min press? det är ju inte alls kul att bränna mina 2500 fm som jag har fått sen jag börja på fuska.se. nu moste jag ju vänta igen för att få fm så jag kan köpa mer saker i affären för det är så dyrt eller så kan jag börja råspamma forumet.

 

admin borde sänka priserna lite endå...

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Usch.

Antingen är det jag som är för trött, eller så är det du som särskriver, förstår nämligen inte vad du skriver.

Du kan ha 4 bilder i pressen, vill du ha en extra så får du betala för det. Var glad över att vi fått möjligheten att ha 4 bilder.

Men om han nu ska sänka priset på dem, så kan han samtidigt ändra så att man endast får 1-2 gratis bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...