D48 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 (redigerat) f*n jag va i affären idag för att köpa lite bakrundsbilder till pressen. men f*n det kostar ju typ 15000 fm för en extrabild ju. det borde ju knappt inte ens kosta hälften. kan ni inte sänka priser på sånt? det vore ju grymt bra för dom som vill göra sin press lite snyggare. ;) Redigerat 7 April 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 f*n jag va i affären idag för att köpa lite bakrundsbilder till pressen. men f*n det kostar ju typ 15000 fm för en extrabild ju. det borde ju knappt inte ens kosta hälften. kan ni inte sänka priser på sånt? det vore ju grymt bra för dom som vill göra sin press lite snyggare. ;) Jag vet inte vart du fått att det kostar 15000FuskaMynt, för det gör det iallafall inte. Bakgrundsfärg Byt bakgrundsfärg på din presentation Köp föremålet för 900 FuskaMynt Fler bilder Gör så att du kan ha en mer bild i presentationen! Köp föremålet för 1200 FuskaMynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Vem bryr sig om affären, är det inte forumet som är det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Kolla gärna affären innan du gör en tråd om det. Det är inte särskilt dyrt egentligen, priser: EDIT: Jag kanske har Mod/FuskaVIP rabatt, så priserna kan variera, men då är det 10% dyrare max :) http://img14.imageshack.us/img14/2396/ooooof.png EDIT 2: Tråden kan lika gärna vara upplåst, ni kan diskutera priserna m.m. ;) Redigerat 8 April 2009 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) jo men ok jag sa fel i priset det blev en 0 för mkt. men sak samma. jag har inte fuska VIP och får betala 1200 kr för en extra bild i min press? det är ju inte alls kul att bränna mina 2500 fm som jag har fått sen jag börja på fuska.se. nu moste jag ju vänta igen för att få fm så jag kan köpa mer saker i affären för det är så dyrt eller så kan jag börja råspamma forumet. admin borde sänka priserna lite endå... Redigerat 8 April 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Usch. Antingen är det jag som är för trött, eller så är det du som särskriver, förstår nämligen inte vad du skriver. Du kan ha 4 bilder i pressen, vill du ha en extra så får du betala för det. Var glad över att vi fått möjligheten att ha 4 bilder. Men om han nu ska sänka priset på dem, så kan han samtidigt ändra så att man endast får 1-2 gratis bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) jag har dyslexi så jag brukar ha probs med särskrvining och stava men jag gör mitt bästa. Redigerat 8 April 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) jag har dyslexi så jag brukar ha probs med särskrvining och stava men jag gör mitt bästa.Jaha, ber om ursäkt. Redigerat 9 April 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Sänk allt till 1 fm så kan de leka med sina presentationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Sänk allt till 1 fm så kan de leka med sina presentationer?Idd, tbh care om presentationer :P Som du sa Raeven, gogo forumet ist ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Fatality jag menar inte att skrytta men vad gör du? På 2 dagar har jag tjänat 3/5 av vad du har tjänat under hela din profils livslängd. Försåss fick jag ju 700Fm för tävlingen jag vann (tack förresten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 aa jo men för sånna som inte håller på med Ps och så gör avatarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.