Hoppa till innehåll

Kompisar Suger !


Rekommendera inlägg

f*n för dom som retar cancersjuka asså. min kusin dog av cancer och han va f*n 25. det är inget att skämta om.

 

be dom att dra åt h*lvete när dom håller på så. men dom vill säkert bara göra dig sur och retas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Retar de din canser sjuka mor? Är det leukemi?

De är inte kompisar. Låter mer som dödsfiender för mig. Men jag skulle mata dem med farliga ämnen. Polonium-210 funkar ju bra enligt en studie

 

Ingen retar min mor för att hon har cancer.. Ifall det inte är lungcancer (i de flesta fall) då får hon skylla sig själv.

Redigerat av MrSnow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med föregående talare, inte kul att de skämtar om ens mormor som har en allvarlig sjukdom. Liksom, försök att kontakta någon äldre som du vet kan ta tag i det hela mellan dig och dina "polare" som därefter kan kontakta föräldrar. Dina föräldrar kommer nog att få reda på allt som hänt, men tro mig, knappast att de bli arga på dig för att andra är elaka men inte du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

De du berättar om är pure idiots. Försök hitta någon med en hjärna som kan vara din kompis. Äg dem helt enkelt, slå ner dem med ord och kör bara på våld i självförsvar. Fast det är klart, jag slår ner alla som förolämpar min familj. Men du måste göra det, och säga till lärare. Eftersom dessa korvhjärnor inte verkar bry sig om du gör nåt så är det väldigt viktigt att du kontaktar en lärare och berättar. Du kan ju också berätta för dina föräldrar, så får de berätta för Nils och Samuels föräldrar. Det lär resultera i en hård utskällning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De du berättar om är pure idiots. Försök hitta någon med en hjärna som kan vara din kompis. Äg dem helt enkelt, slå ner dem med ord och kör bara på våld i självförsvar. Fast det är klart, jag slår ner alla som förolämpar min familj. Men du måste göra det, och säga till lärare. Eftersom dessa korvhjärnor inte verkar bry sig om du gör nåt så är det väldigt viktigt att du kontaktar en lärare och berättar. Du kan ju också berätta för dina föräldrar, så får de berätta för Nils och Samuels föräldrar. Det lär resultera i en hård utskällning.

Jo , men så lätt är det inte.

Hon har haft cancer i magsäcken och fick ta bort större delen av den och hon kan bara käka korv (m.m såklart) och äter hon något annat blir hon dålig i magen .

Eftersom hon inte kan äta mycket heller väger hon mindre än vad jag gör (jag väger 54 , hon runt 44k)

Direkt när jag berätta det för dom börja dom med , '' Mormor plutt'' ''Korv'' ''Prutt'' , vilket gör mig så j*vla ledsen eftersom hon snart kommer tuppa av.

 

Jag tycker detta e extremt jobbigt och pinsamt att berätta för en lärare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...