Mickeh Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Tog självmord typ 5ggr av tråkhet på min mage sen logga ja hehehe :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Arena back again :D Mötte Arms warr/hpala. Min dk partner och warriorn dog samtidigt så var det restodruid vs hpala. Gissa hur skoj det var >.< Lämnade arenan efter 5 min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 (redigerat) Postar den här bilden enbart för att du sa att Hivee (som antagligen kan mest om PvP på fuska) inte kunde ett piss om PvP/arena. Med all respekt för att ditt gear är sämst. Redigerat 22 April 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Postar den här bilden enbart för att du sa att Hivee (som antagligen kan mest om PvP på fuska) inte kunde ett piss om PvP/arena. Med all respekt för att ditt gear är sämst.Duh old news >.< Vet att mitt gear inte är bra, so what? 1310 rating. Fick teamet gratis på 1200, har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Loggade in bara för att checka allt var okej :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Loggade in bara för att checka allt var okej :)Jo samma här facktiskt, inte gjort något speciellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Postar den här bilden enbart för att du sa att Hivee (som antagligen kan mest om PvP på fuska) inte kunde ett piss om PvP/arena. Med all respekt för att ditt gear är sämst.Duh old news >.< Vet att mitt gear inte är bra, so what? 1310 rating. Fick teamet gratis på 1200, har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. Om du har spelat det upp 1200-1310 skulle inte din personal suga, kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Postar den här bilden enbart för att du sa att Hivee (som antagligen kan mest om PvP på fuska) inte kunde ett piss om PvP/arena. Med all respekt för att ditt gear är sämst. Duh old news >.< Vet att mitt gear inte är bra, so what? 1310 rating. Fick teamet gratis på 1200, har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. Om du har spelat det upp 1200-1310 skulle inte din personal suga, kompis har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. och spelat där. Som sagt har jag inte det bästa gearet så jag dog emot keyboarturnande greenie dks etc (ja, blood plague anyone). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Postar den här bilden enbart för att du sa att Hivee (som antagligen kan mest om PvP på fuska) inte kunde ett piss om PvP/arena. Med all respekt för att ditt gear är sämst. Duh old news >.< Vet att mitt gear inte är bra, so what? 1310 rating. Fick teamet gratis på 1200, har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. Om du har spelat det upp 1200-1310 skulle inte din personal suga, kompis har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. och spelat där. Som sagt har jag inte det bästa gearet så jag dog emot keyboarturnande greenie dks etc (ja, blood plague anyone). wat wat wat???Vad har blood plague med saken o göra =D? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 (redigerat) Körde naxx, healern failade när jag kitade :verymad: han började heala en helt annan dps lol. Men vi klarade det för en druid CRade :D Redigerat 22 April 2009 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Postar den här bilden enbart för att du sa att Hivee (som antagligen kan mest om PvP på fuska) inte kunde ett piss om PvP/arena. Med all respekt för att ditt gear är sämst. Duh old news >.< Vet att mitt gear inte är bra, so what? 1310 rating. Fick teamet gratis på 1200, har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. Om du har spelat det upp 1200-1310 skulle inte din personal suga, kompis har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. och spelat där. Som sagt har jag inte det bästa gearet så jag dog emot keyboarturnande greenie dks etc (ja, blood plague anyone). wat wat wat???Vad har blood plague med saken o göra =D? Han tror fortfarande att plague strike tar bort en HoT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Postar den här bilden enbart för att du sa att Hivee (som antagligen kan mest om PvP på fuska) inte kunde ett piss om PvP/arena. Med all respekt för att ditt gear är sämst. Duh old news >.< Vet att mitt gear inte är bra, so what? 1310 rating. Fick teamet gratis på 1200, har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. Om du har spelat det upp 1200-1310 skulle inte din personal suga, kompis har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. och spelat där. Som sagt har jag inte det bästa gearet så jag dog emot keyboarturnande greenie dks etc (ja, blood plague anyone). wat wat wat??? Vad har blood plague med saken o göra =D? Han tror fortfarande att plague strike tar bort en HoT Dude wtf? O.o Är du dum eller spelar du bara?? jag DOG. Imperfekt bitch. Jag menade att dks var otroligt faceroll emot druids för de tog bort hots. Blev glad när jag läste patch notes dagen de kom ut att Dks inte kan remova hots. Seriously, du är mycket irriterande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg