Hivee Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Rollade 100 på 2 olika epics i naxx, gick med paladinen med pug några quarters sen disbanda det. Upptäckt att jag kan aldrig gå oom om jag slösar cds som Divine Plea, Divine Favor och Divine Illumination, healade i 20 min med Flash of Light innan jag gav upp, var fortfarande på 90-100% Spamma holy light istället, tre gånger så mycket mana, sju gånger så stor heal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Gjorde ett RAF acc igår. Drog upp det till 18 klockan 1 på kvällen sen lade jag mig för att sova. Idag ska jag förhoppningsvis komma till 30 innan jag sover. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Körde en sen ( eller tidig ) Naxxramas 10 man med gillet. Fick inget eftersom det är ytterst få saker jag fortfarande behöver från Naxx 10 men det är alltid najs med badges som man kan köpa orbs för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Körde en sen ( eller tidig ) Naxxramas 10 man med gillet. Fick inget eftersom det är ytterst få saker jag fortfarande behöver från Naxx 10 men det är alltid najs med badges som man kan köpa orbs för.Screw orbs, köp scarlet rubies Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Gjorde en paladin igår, snart level 16. Första alten på riktigt länge :) mina andra är bara 23 och 31 och jag hoppas att denna kommer längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Spelade VoA10 bara + alla tournament dailies + lite PvP ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Drog level 62-63 snabbt igår innan jag skulle till min mormor som fyllde år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Gjort vanliga rundan av dailys, blev exalted med sunreavers. =)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Kört arena och fått furious belt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 (redigerat) Körde voa 25.. En skit hunter med bara 2.9k dps vann min t8.5!!!!!! Man får damp på dom! Redigerat 6 Maj 2009 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Körde voa 25.. En skit hunter med bara 2.9k dps vann mina t8.5 shoulders!!!!!! Man får damp på dom!T8.5 shoulders droppar inte i VoA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 (redigerat) Körde voa 25.. En skit hunter med bara 2.9k dps vann mina t8.5 shoulders!!!!!! Man får damp på dom!T8.5 shoulders droppar inte i VoA Jag skrev fel t8.5 ändrar Redigerat 6 Maj 2009 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg