Xade Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Skrivet 4 Mars 2010 WASD, varför sola dem? Är det värt det? Typ 0.1% chans att få en epic och man får bara 15 rep styck. Inte mycket loot heller. Slöseri med tid :)
WASD Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Skrivet 4 Mars 2010 WoW är slöseri med tid ;) annars kan du ju alltid dra baks mobsen till npc'erna dom hjälper till att döda :>Vakterna hjälpa inte till med alla mobs. Jag har hittat 2 mobs som ger rep + som vakterna hjälper till med.
zitroz Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Skrivet 4 Mars 2010 Körde ICC25 Tog ner de 6 första bossarna, endast 1 bit caster gear droppade <.< och det var en ring... som bara var en liten uppgradering för mig så jag lät en annan lock i guilden få den. Asså det droppar aldrig något för casters i ICC när jag är där <.<
iCUbe Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Jag har gått Totc 25 och fått en ny chest och waist :)
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<
zitroz Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<Varför behöver du vänta? :s
g1zm0 Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<Du kan köpa t10 delarna i Dalaran.
Darkdevil Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<Du kan köpa t10 delarna i Dalaran. Vart i Dalaran om jag får fråga? Emblem of frost vendorn säljer inte t10 i alla fall.
WASD Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Kolla wowhead bara. Typ http://www.wowhead.com/?npc=35496 om man är mage.
Darkdevil Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Kolla wowhead bara. Typ http://www.wowhead.com/?npc=35496 om man är mage.Jaha så Blizzard gick tillbaka till att sprida ut allting istället för en och samma vendor, meh.
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<Du kan köpa t10 delarna i Dalaran. inte shoulders right? eller har jag fel? Har för mig att man bara kan köpa dom inne i icc, och jag är saved för 10 nu så Redigerat 6 Mars 2010 av Normie
Rekommendera inlägg