DonaldDuck Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Sålt wool cloth 100g per stack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Fiskat mycket och fått Mr. Pinchy petet + gjorde Immortal :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Har fått Bloodsail Admiral Titlen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 4 set bonus i t10 på protpalan nu samt lvlar lockpicking på roguen. Funderar på att lvla den till 80 också, men venne om det är värt det. Den har fullt t1,t2,t2.5 zandalar gear osv, samt att den är på ett classic account och kan spöa skiten ur lvl 69 twinks så venne vad jag ska göra xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 4 set bonus i t10 på protpalan nu samt lvlar lockpicking på roguen. Funderar på att lvla den till 80 också, men venne om det är värt det. Den har fullt t1,t2,t2.5 zandalar gear osv, samt att den är på ett classic account och kan spöa skiten ur lvl 69 twinks så venne vad jag ska göra xDDu kommer ändå inte få ihop en bra specc på level 60 i cataclysm eftersom du inte kommer nå ner till den sista talenten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Resto shamanen blev dc, så jag fick sancti hands, hihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 (redigerat) Skaffat the argent champion titeln Det här är det 200000 inlägget i Spel-Sub-forums kategorin! :D Redigerat 26 Augusti 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Rök ihop med en druid som flame'ade en mage som råkade "needa" på en leather item. T.om fast druiden hade lägst dps av alla i gruppen, och stod mest bredvid eftersom han "msn'ade". Suck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) Jag lvlar min warr alt då, vanligtvist brukar jag inte längre läsa questen utan brukar bara ta dom och dra men nu läste jag eftersom jag hadde tråkigt :P Och detta är ju ett gammalt quest så undra om dom tog iden till att deathwing kommer ha sönder stormwind lite sen? Redigerat 1 September 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Jag lvlar min warr alt då, vanligtvist brukar jag inte längre läsa questen utan brukar bara ta dom och dra men nu läste jag eftersom jag hadde tråkigt :P Och detta är ju ett gammalt quest så undra om dom tog iden till att deathwing kommer ha sönder stormwind lite sen? De har ändrat/lagt till flera liknande quest. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Jag lvlar min warr alt då, vanligtvist brukar jag inte längre läsa questen utan brukar bara ta dom och dra men nu läste jag eftersom jag hadde tråkigt :P Och detta är ju ett gammalt quest så undra om dom tog iden till att deathwing kommer ha sönder stormwind lite sen? De har ändrat/lagt till flera liknande quest. ;P Jaha okej xD Leet health btw :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Gick just förbi min milstolpe att få över 15K guld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg