Diminished Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Dingade 80 med min första char :D Har ingen aning om hur jag kan skaffa bättre gear, men det fixar jag väl :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Dingade 80 med min första char :D Har ingen aning om hur jag kan skaffa bättre gear, men det fixar jag väl :P Farma random hcs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Dingade 80 med min första char :D Har ingen aning om hur jag kan skaffa bättre gear, men det fixar jag väl :P Farma random hcs. Gör det just nu :P Har två T9 delar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Har två T9 delar.Eh, varför?T10 kostar ju typ lika mycket, köp det istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Dingade 80 med min första char :D Har ingen aning om hur jag kan skaffa bättre gear, men det fixar jag väl :P Farma random hcs. Gör det just nu :P Har två T9 delar. lolfail, köp t10 istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Men det kostar väl dubbelt så mycket Justice Points eller något sådant? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Ja, men det är ingen mening alls med att ha t9. Det är skit i jämförelse och du kommer behöva köpa t10 iaf. Inte för att det spelar roll då cata är ute om 3 veckor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Fyfan vad man taggar Cataclysm nu, är ju fan snart release. Farmar för det mesta g så man har lite och spendera i Cataclysm. Ska bli nice! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Kingslayer på min pala nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 blev bannad i 48h tim för jag scammade en kille på 6k guld. Men förövrigt så sålde jag wrathful legs för 20 prims.. alltid najs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 blev bannad i 48h tim för jag scammade en kille på 6k guld. Men förövrigt så sålde jag wrathful legs för 20 prims.. alltid najs. Han som köpte dom legsen måste vara nub. Hjälpt en polare att skaffa BWL, SWP och några Naxx achievements. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 (redigerat) Hehe, joinade en LK pugg idag på min rogue. I phase 1.5 så fick en dc och hann inte flytta ut så han dog, i nästa phase så dog en annan dps av nån anledning som jag inte kommer ihåg. Men iaf så oneshot 8 mannade vi han :) Redigerat 19 November 2010 av Caapow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg