DonaldDuck Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Rageat på att folk inte kan spela AV nu när det kommer ner till 4 punkter: Hur man spelar AV perfekt: - Ta inte SH GY - Döda INTE Balinda - Rusha bunkrar, försvara med nån person - Döda Vann när de är nere Det är otroligt lätt, varför fattar folk inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 På tal om nerdrage.. I varje HC, så lämnar dessa kids som började spela WoW under Wrath of The Lich King efter en wipe. Dem tror liksom Heroic betyder 10 minuter faceroll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Börjat levla min gamla 80 pala igen :) Nej, jag kör inte retri. Kör prott atm och ska bli holy/prott snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Drog dungeons och Alterac Valley. Levla nästan 49. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Datan krånglade och hann därför inte med i tid till BWD raiden, hade en säker plats annars... Annars lekt, lajvat och hoppat omkring(?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Hade tänkt att köra arena, fast det slutade med att man åt hordes i WSG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Tankat lite instancer på min relativt nya Goblin War, dingade 40. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Minat coppar =D Skaffade 1-67 mining :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Dingade just lvl 85, med min mage, och testade köra fire... Någon som vet vilket som är best för pve, fire eller arcane? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Kört heroics på sistånde, gearar upp min hunter :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Wipat fyra timmar på Nefarian, uppföjt av en perfekt kill. Guilden är nu 11/12 normal & 1/13 heroic :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Dingade just lvl 85, med min mage, och testade köra fire... Någon som vet vilket som är best för pve, fire eller arcane?Fire utan tvekan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg