Mosa1nagant Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 (redigerat) 5/7 nere i firelands bara förrigår, raidade bara 4 timmar :P Firelands är piece of cake. Hoppas bara hc är extremt svårt, så att inga nubs kan köra det... Redigerat 2 Juli 2011 av Mosa1nagant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 5/7 nere i firelands bara förrigår, raidade bara 4 timmar :PFirelands är piece of cake. Hoppas bara hc är extremt svårt, så att inga nubs kan köra det...Noobs kan inte köra normal heller. Min guild wipa på Shannox 10 ggr innan jag gav upp och byta guild. Off-tanken sprang in i crystal traps hela tiden. OnT: Fick svar på min ticket om ninja, GM sa att det inte spelar nån roll ifall man skriver loot rules eller har screenshot på när "ninjan" lootade så nu lär jag nog inte köra några mer Firelands trash runs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Noobs kan inte köra normal heller. Min guild wipa på Shannox 10 ggr innan jag gav upp och byta guild. Off-tanken sprang in i crystal traps hela tiden. OnT: Fick svar på min ticket om ninja, GM sa att det inte spelar nån roll ifall man skriver loot rules eller har screenshot på när "ninjan" lootade så nu lär jag nog inte köra några mer Firelands trash runs...Skapa en grupp och ninja allt själv! Problem solved! Har förövrigt aldrig ninjats något när jag kört thrashruns, är väll bara duktiga ponkar på min server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Kört Sethekk halls på Mage/lock/DK, mountet droppa ofc icke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Skapa en grupp och ninja allt själv! Problem solved! Har förövrigt aldrig ninjats något när jag kört thrashruns, är väll bara duktiga ponkar på min server.Blev ninjad 3 dagar i rad, först vid Nefarian så ninja dom head token och 2hand svärdet, sen ninjar nån en ring i FL och nu ninjade precis någon en caster dagger också från FL. Skitserver >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Blev ninjad 3 dagar i rad, först vid Nefarian så ninja dom head token och 2hand svärdet, sen ninjar nån en ring i FL och nu ninjade precis någon en caster dagger också från FL. Skitserver >_>Vek Nilash eller Frostwhisper? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Vek Nilash eller Frostwhisper?Inget av det, spelar på Bloodfeather. Fast ska nog migga till Kazzak eller Twisting Nether, Horde ofc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Inget av det, spelar på Bloodfeather. Fast ska nog migga till Kazzak eller Twisting Nether, Horde ofc.Ahhhhh.. antog nån av de för att det ninjas like a baws på de servrarna. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Inte idag, men nyligen: Fick min rogue till 85 och låste upp druids of the talon i Hyjal på min paladin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Tog precis Alyszrazor så nu har vi bara Majordomo och Raggy kvar innan heroic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Börjat progressa i Firelands med guilden, Shannox, Beth'ilac och Lord Ryolith nere. Fick BoE ringen och yxan från Shannox så jag är glad. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Gjort MGT för White Hawkstrider sen hoppat runt i Orgrimmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg