Slan Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Farmat lite honor + RBG.Sedan invitades det en hunter till RBG.. men jag har inte listat ut om det är brud/kille/troll, om man nu lyssnar på rösten. It crackz me up. blivit ninjad på en warglaive of azzinoth i black temple, had redan main hand men ingen FoS nu <_< gav den till en som rollade 93, jag 98Gör en ticket bara? om nu RL gick igenom regler om att högsta rollen skulle få warglaiven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Beth'tilac heroic nere, 6/7H. Och vi kör 2x 10 varannan vecka och 1x25 varannan vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Beth'tilac heroic nere, 6/7H.Och vi kör 2x 10 varannan vecka och 1x25 varannan vecka.Vad är eran progress i 25 man? Har mest suttit i Org och tjänat lite monies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 (redigerat) Vad är eran progress i 25 man? Har mest suttit i Org och tjänat lite monies.4/7H, får väl 6/7H nästa vecka och Glory of the Firelands Raider om två veckor.EDIT: 3/7H faktiskt, usch! Men vår progress är skithemskt, om vi inte skulle ha haft attendanceproblem och dylikt skulle vi vara på den här punkten en månad sen, gått dåligt den här patchen.Hellioneu.com är guildhemsidan. Om du kollar på screenshots är jag belfen med en ballong. Redigerat 5 September 2011 av Dunderdasenn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 4/7H, får väl 6/7H nästa vecka och Glory of the Firelands Raider om två veckor.EDIT: 3/7H faktiskt, usch! Men vår progress är skithemskt, om vi inte skulle ha haft attendanceproblem och dylikt skulle vi vara på den här punkten en månad sen, gått dåligt den här patchen.Hellioneu.com är guildhemsidan. Om du kollar på screenshots är jag belfen med en ballong.Ja, du som både kör 10 man och 25 man måste väl ändå erkänna att 10 man är "lättare" än 25 man? Note: Usch, belf.. vad äckligt ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Ja, det tog ett tag att vänja sig men det är defenitivt lättare. Female belf, såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Progressade lite på Rag HC (25-man) Eftersom det bara var vår tredje kväll på rag HC så förväntade vi oss inte så mycket men vi fick ändå ganska bra pli på seeds phasen, så det blir väl till att jobba på meteor phasen inatt förhoppningsvis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Kört Herbalism från 140-400 :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 14 September 2011 Rapport Dela Skrivet 14 September 2011 Kan väll inte säga att det hände i wow men jag läste på mmo-champ att dom ska göra en likadan nerf på firelands som dom gjorde på bwd, bot och tfw någon gång nästa vecka. Denna nerfen gäller däremot i både normal och heroic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Kan väll inte säga att det hände i wow men jag läste på mmo-champ att dom ska göra en likadan nerf på firelands som dom gjorde på bwd, bot och tfw någon gång nästa vecka. Denna nerfen gäller däremot i både normal och heroic.Eeeyup, 20% på allt. World of Nerfcraft, /cry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Eeeyup, 20% på allt. World of Nerfcraft, /cryHoppas dom låter deathwing raidet vara skitsvårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 För två sidor sen hade du 0/7NORMAL Firelands progress, och nu whinar du om svårighetsgraden på raider? Jag tycker i alla fall om detta, den här patchens' progress har varit löjligt långsam, så jag vill bara döda Rag H och bli klar med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg