Stixx Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 För två sidor sen hade du 0/7NORMAL Firelands progress, och nu whinar du om svårighetsgraden på raider?Jag tycker i alla fall om detta, den här patchens' progress har varit löjligt långsam, så jag vill bara döda Rag H och bli klar med det.Bara för att jag inte klarar det själv betyder det väll inte att jag vill nerfa det? Tvärtom så tycker jag det är bra eftersom medelbra spelare som jag ska behöva lära sig sin klass för att klara av saker. Dessutom så kunde du ju kollat datumet för dom andra inläggen, ca 2 månader sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 15 September 2011 Rapport Dela Skrivet 15 September 2011 Bara för att jag inte klarar det själv betyder det väll inte att jag vill nerfa det? Tvärtom så tycker jag det är bra eftersom medelbra spelare som jag ska behöva lära sig sin klass för att klara av saker. Dessutom så kunde du ju kollat datumet för dom andra inläggen, ca 2 månader sen.Men du har ju löjligt mycket content kvar, du får väl lära dig på Ryolith heroic eller vad du nu än är på. <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 16 September 2011 Rapport Dela Skrivet 16 September 2011 Herbalism 400 -> 430 och kört Arena's med min vän :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 September 2011 Rapport Dela Skrivet 21 September 2011 6/7 i FL på tre timmar. Sjukt överdriven nerf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 21 September 2011 Rapport Dela Skrivet 21 September 2011 6/7 i FL på tre timmar. Sjukt överdriven nerf.6/7H i FL på två och en half timme, lolnerf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 September 2011 Rapport Dela Skrivet 21 September 2011 Både glad och lite besviken, tog äntligen Ragnaros men han är ju nerfad så jag fick aldrig uppleva den hårda skolan :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Både glad och lite besviken, tog äntligen Ragnaros men han är ju nerfad så jag fick aldrig uppleva den hårda skolan :/Heroic? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Heroic?Nej normal, hade en lång paus på ungefär 2 månader så vi hann inte gå in i heroic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Nej normal, hade en lång paus på ungefär 2 månader så vi hann inte gå in i heroic.Ragnaros var inte direkt den hårda skolan på normal heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Ragnaros var inte direkt den hårda skolan på normal heller.Nej men du förstår säkert vad jag menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Douchebag Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Idag tog jag Magmaw och dom dära robotorna (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Guilden är 7/7H 10man nu, så vi mergade grupperna till en 25man grupp (som vi brode ha varit från början =/) och moppar upp resten nu. Wipar 18 timmar/vecka på Rag H! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg