Stixx Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Det gör det, tar ungefär 1 dag ~20 timmar i speltid att göra 1-85.Upptäckte även en bugg, fick trippel xp när vi körde cata instanser så det gick ju fort till 81 när man får 200k för ett instans quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Idag raidleadat en horde attack till alla fyra allience städer. Downade alla förutom SW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Kört lite random heroics och levlat Herbalism och Alchemy. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Börjat med wow igen för någon vecka sen, dingade 85 2 dagar sedan, förvånad över att jag kunde köra hc's samma dag som jag dingade 85. Fått upp min ilevel till 341 och fortsätter köra hc's tills jag kan raida förmodar jag. Ser fram emot raidsen då de tydligen ska vara mer complexa än någonsin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Om du finner att 25 personer måste hålla reda på 30 saker och göra dom alla perfekt eftersom varje person kan skapa en wipe complex, så ja, det är de. Rag Heroic var hemsk. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Ultraxion 25 HC nere, tar oss till 5 bossar av 8 döda :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Gick upp level 10 och fick välja specc (mage) :) Har jag nämnt att jag är ny på WoW? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Dingat min sjunde 85a, först nu man märker hur många timmar man lagt ner på detta spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 dingat 85 på min mage samt kört healer i LFR på min shaman. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 7 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2012 (Ja, det blev självklart en kill, har fortfarande roligt åt skeppets HP) 10man pga att det inte finns bra folk att recruita på The Maelstrom EU. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 (Ja, det blev självklart en kill, har fortfarande roligt åt skeppets HP)10man pga att det inte finns bra folk att recruita på The Maelstrom EU.Kom till Frostmane då, vi behöver en till hunter i Turbo. OnT: Hände inte idag direkt men plocka också Warmaster för någon dag sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Lite sur över att min mage är låst tills jag betalar 45 euro :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg