Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat

Rekommendera inlägg

Idag har jag fått Spawns wow account! :) Blir te att köpa gamecard imorgon.

 

Ojoj! Inte dåligt att få en kändis wow account! :D

 

Förövrigt, hur kul är det med ett account som man inte har levlat själv. Ingenting. Nöjet med spelet är ju att levla och se sin character bli bättre och bättre. Nu kommer ju du in direkt i end game raiding utan att veta hur man spelar classen. Nej tack.

 

PVE IS HARD 5 BUTTONS AYE.

 

Om man är bra så kan man alla klasser någorlunda bra. Och många kanske ser leveling som ett enda stort plågeri? Känner många som köper accs för att de inte pallar att levla.

 

För mig så är PvP nöjet, har dock inte lirat WoW på ett tag nu.

 

pvp is hard sup yo.

 

cc

break cc

cc

 

suip damage

 

dead or be killed and its over.

 

 

Du är hunter, du förstår dig inte på pvp, dock är jag pala och nån drar "ha! pala!" men är ju healer, mer utmaning där. + Kör jag inte med DK Warr Cleave heller.

 

Dinga 74 på dudun och 75. Sova nu :)

 

"Du förstår dig inte på pvp" - Det var snällt sagt av dig.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

I förrigår/igår(det var efter 12slaget) så stack jag för att kolla efter Takk the leaper, Träffade en paladin där från en top guild från servern, han hade väntat 5-6 timmar på den så jag hjälpte honom lite han var afk när den dök upp så jag dödade den och gav den till honom, sen senare igår bestämde jag mig för att campa efter den igen.

 

Jag loggade in vid typ 14:15 elller så och började vänta.. efter att jag hade väntat i 4 timmar dök massa horde/alliance upp lite senare tröttnade dem och sen klockan 19:51 så gick Takk framför ögonen på mig medans jag whisprade min lillebror så jag fick panik hehe det slutade med att jag sprag fram med musen och slog Takk med min mace för att tagga den :P

 

Så nu har jag Darting och Leaping, bara ZG och GD jag vill ha nu haha.

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag har jag fått Spawns wow account! :) Blir te att köpa gamecard imorgon.

 

Ojoj! Inte dåligt att få en kändis wow account! :D

 

Förövrigt, hur kul är det med ett account som man inte har levlat själv. Ingenting. Nöjet med spelet är ju att levla och se sin character bli bättre och bättre. Nu kommer ju du in direkt i end game raiding utan att veta hur man spelar classen. Nej tack.

 

PVE IS HARD 5 BUTTONS AYE.

 

Om man är bra så kan man alla klasser någorlunda bra. Och många kanske ser leveling som ett enda stort plågeri? Känner många som köper accs för att de inte pallar att levla.

 

För mig så är PvP nöjet, har dock inte lirat WoW på ett tag nu.

 

pvp is hard sup yo.

 

cc

break cc

cc

 

suip damage

 

dead or be killed and its over.

 

På din rating kanske. Men jag hoppas verkligen inte att du tycker att PvE är svårare än PvP, antingen så är din guild sämst eller så är du DK/Paladin/Warrior.

 

What's ur rating?

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag har jag köpt tid till Spawns account som jag "fick". Nu har den jäven tagit tillbaka de.

Haha, visste att det skulle hända.

 

Anade det själv, aja det var var 100 spänn.

 

"Låter det för bra för att vara sant, så är det oftast det".

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Deletade min 80 dk och håller på att levla en ny nu :-)

 

Varför? :o

 

Kände för det :P

 

Det är lugnt, det är ju en dk, du facerollar dig till 80 på en vecka om inte mindre.

 

 

Dingade 76 på dudun. Dingade 77 på dudun, snart 80 :o Blir nog min första dps om inte feral tank är för roligt :D Då har jag haft alla tanks, Warrior 70, DK 80, Paladin 80 och nu Druid. Och bara shaman som fattas på healers på max lvl, haft Priest på 70 och Paladin på 80, och nu Druid. Om jag nu healar med den :P

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...