ExorZ Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Pirates day <3 Bästa eventen efter brewfest,jul och halloween ^^ "talk to a dude and ur done!" samma med day of the dead "tansen with eine dudes and ur done!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Pirates day <3 Bästa eventen efter brewfest,jul och halloween ^^ "talk to a dude and ur done!" samma med day of the dead "tansen with eine dudes and ur done!" Ändå överroligt att alla springer runt med pirat costume , tycker det är fett :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Körde brewfest bossen med huntern, fick både ram mount och BoE epic macen som droppar från Coren ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Tog mig upp till level 15 på min HumanPaladin ;) Drog som vanligt dagliga Warsong Gulch ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 (redigerat) Onyxia 10, rollade 100 på onyxia headet så jag fick det. Redigerat 23 September 2009 av Salsamackan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Brewfest dailies och vanliga dailies. Dödade Coren Direbrew men fick inget vidare. Körde också Onyxia men efter 2 wipes (pga att en av tankerna inte kunde tanka addsen) så gav alla upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 (redigerat) ^^Lyllo! :o Jag körde Brewfest dailys och bossen, ramen droppades jag rollade 5 mindre än vinnaren : / PuG:ade onyxia(10) hyfsad grupp med hälften hyfsat bra gearade hälften verkade precis tagit 80 typ :S På försök 2 när hon landade igen hade add tanken dött och 1 healer och 2 dpser. när hon hade 100k liv så blev jag och en healer svans slagna till öppningen av whelpsarna så det kom typ 20, fast vi han döda henne innan vi dog, dropade rogue head och cat druid head, vi hade ingen rogue i gruppen :( sen raid rollades bagen/sacken med gems och headen och jag fick headen :D Dock var det ju svårare att sola gamla onyxia än att puga nya.. D: Redigerat 24 September 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 ^^Så bra är den väl inte , t8,5 är väl bättre ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Än så länge idag har jag kört Onyxia 10-man (var inte online så mycket igår så det fick bli en raid idag), dock 3 failade försök. Hon var nere på 1M en gång och det var väl vårt bästa försök. Fast kommer sitta uppe hela natten och raida idag, så jag tror det blir minst ett försök till. Och sen har jag lvlat Shamanen till 54 också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Fick precis brewfest ram på min paladin ^^ Har nu ram på pallyn,ram på huntern och kodo på magen :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 ^^Så bra är den väl inte , t8,5 är väl bättre ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg