prophet Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Wipat på professor 25-man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 nej okej, nvm då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Tog Blood Princes, Lana'thel och Dreamwalker på 10-man idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Fick en offhand från Deathwhisper 10, Scourgelord's Baton. Dock hade jag ingen mainhand så gick PoS HC och fick Surgeon's Needle. På priesten ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Körde ToC10hc gick bra fram till factor champs efter som halva vår raid var cloth och de hade både rogue och enhancement shammyn ute.. : / Men vi klarade det efter ett tag. Börja köra lite på min hunard igen också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Körde ToC10hc gick bra fram till factor champs efter som halva vår raid var cloth och de hade både rogue och enhancement shammyn ute.. : / Men vi klarade det efter ett tag. Börja köra lite på min hunard igen också Jag tycker ärligt att FC's är svårare än Anub och Val'kyrs på 10 HC :P dom är så jävla jobbiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 (redigerat) Horde vinner alltid WG på Skullcrusher så min horde har fått 434 stone keeper shards medan heroic spam, drog lite lätt 14x 2k honor och skickade till min alliance priest då jag orkar inte farma och stone keepers får man inte heller som alliance :) --- Fattade först nu att jag borde bara spamma PoS FoS HoR normal istället för heroics, fixade en ny staff och Nighttime från FoS HC (blev lite carried av nå t10 gubbar :)) Redigerat 16 Februari 2010 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Gått lite heroics och lite raider och lite saker som jag försökt få i veckor droppar men så förlorar man på roll igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Gjort lite Heroics och Gått Onyxia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Dingat 20 me Druiden.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 dingat 45 på druiden och ska väl köra en omgång på sunken temple innan jag går och läggar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Gått Totc 10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg