Xade Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 WASD, varför sola dem? Är det värt det? Typ 0.1% chans att få en epic och man får bara 15 rep styck. Inte mycket loot heller. Slöseri med tid :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 WoW är slöseri med tid ;) annars kan du ju alltid dra baks mobsen till npc'erna dom hjälper till att döda :>Vakterna hjälpa inte till med alla mobs. Jag har hittat 2 mobs som ger rep + som vakterna hjälper till med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Körde ICC25 Tog ner de 6 första bossarna, endast 1 bit caster gear droppade <.< och det var en ring... som bara var en liten uppgradering för mig så jag lät en annan lock i guilden få den. Asså det droppar aldrig något för casters i ICC när jag är där <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jag har gått Totc 25 och fått en ny chest och waist :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<Varför behöver du vänta? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<Du kan köpa t10 delarna i Dalaran. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Maintankade totc 10 för guilden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<Du kan köpa t10 delarna i Dalaran. Vart i Dalaran om jag får fråga? Emblem of frost vendorn säljer inte t10 i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Kolla wowhead bara. Typ http://www.wowhead.com/?npc=35496 om man är mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Kolla wowhead bara. Typ http://www.wowhead.com/?npc=35496 om man är mage.Jaha så Blizzard gick tillbaka till att sprida ut allting istället för en och samma vendor, meh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<Du kan köpa t10 delarna i Dalaran. inte shoulders right? eller har jag fel? Har för mig att man bara kan köpa dom inne i icc, och jag är saved för 10 nu så Redigerat 6 Mars 2010 av Normie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg