g1zm0 Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :< Du kan köpa t10 delarna i Dalaran. inte shoulders right? eller har jag fel? Har för mig att man bara kan köpa dom inne i icc, och jag är saved för 10 nu så Gå till venorsen som sålde t7/t8 en av dom säljer t10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Eller joina en jävla raid och gå in i ICC :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Kört ICC25, kom till Saurfang sen wipa vi pågrund av att ranged dps inte gjorde vad de skulle :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Eller joina en jävla raid och gå in i ICC :o Det var så jag tänkte men, jag kunde bara köpa dom för typ en token och nåt annat emblem så jag antog att jag kom in i icc 25 eftersom jag är saved i icc10. Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :< Du kan köpa t10 delarna i Dalaran. inte shoulders right? eller har jag fel? Har för mig att man bara kan köpa dom inne i icc, och jag är saved för 10 nu så Gå till venorsen som sålde t7/t8 en av dom säljer t10. okej, tackar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Det gör inget om du är saved, du kan fortfarande gå in i instancen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Det gör inget om du är saved, du kan fortfarande gå in i instancen.Hmm, okej, köpte dom iaf i dalaran idag =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Jag har blivit haccad idag, han som hacca mig tog bort all min gear på mina 80's och mina guld. :( Så jag kommer nog sluta med wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Surt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Gör ingame ticket = allting tillbaka :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Vad ska jag skriva då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Vad ska jag skriva då? :)Att du blivit hackad..? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Vad ska jag skriva då? :)Jag har blivit hackad, pls ge mig mitt gear och guld tillbaka funkar ofta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg