iCUbe Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Nu har jag tydligen blivit bannad också, Ska säga till mamma att ringa dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 (redigerat) Nu har jag tydligen blivit bannad också, Ska säga till mamma att ringa dit.Kan du inte engelska? :D Sen går det väl att fråga om nån i närheten kan hjälpa på svenska :D Redigerat 10 Mars 2010 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Nu har jag tydligen blivit bannad också, Ska säga till mamma att ringa dit.Kan du inte engelska? :D Sen går det väl att fråga om nån i närheten kan hjälpa på svenska :D Jag kan väll engelska bra men jag kan det inte helt flytande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Har du tradat ditt account och dem upptäckt det så har dem nog bannat det för tillfälligt för att du ska verifiera att du är den riktiga ägaren, sen ger dem tillbaka allt du hade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Nu har jag tydligen blivit bannad också, Ska säga till mamma att ringa dit.Kan du inte engelska? :D Sen går det väl att fråga om nån i närheten kan hjälpa på svenska :D Lol skitnöjd kille. Han är 12 år såklart är engelskan lite smårisig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Kört HoR varje dag i 2 veckor och nu när min offhand äntligen dropas så ninjas den såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) Bestämde mig för att försöka skaffa Ambassador titeln till min mage. Drygt som fan just nu och det kommer ta ett tag, men det är värt det...tror jag >.> Redigerat 12 Mars 2010 av Mikhaela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Kört HoR varje dag i 2 veckor och nu när min offhand äntligen dropas så ninjas den såklart.:<Den droppades efter typ 4 försök fö mig, efter att jag gett bort den några gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Har kört fyra första bossarna i ICC 10, fick 2 dropps :) Njordnar bone bow (bow) och Scrouge stranglers (Hands). Vart också honored med ashen vidict så jag fick ny ring på köpet! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) fastnade under deeprun tram eftersom den började åka PRECIS när jag skulle på. jag fick ta min heartstone för att komma loss :( edit: för att göra det litte mer förståeligt ska jag även tilläga att jag även hoppade på samma gång Redigerat 12 Mars 2010 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Kört HoR varje dag i 2 veckor och nu när min offhand äntligen dropas så ninjas den såklart.:<Den droppades efter typ 4 försök fö mig, efter att jag gett bort den några gånger Fick min på första försöket:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Prova att styra eran gubbe med WASD med högerhanden, känns väldigt ovant^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg