Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Postar den här bilden enbart för att du sa att Hivee (som antagligen kan mest om PvP på fuska) inte kunde ett piss om PvP/arena. Med all respekt för att ditt gear är sämst.

Duh old news >.<

 

Vet att mitt gear inte är bra, so what?

 

1310 rating. Fick teamet gratis på 1200, har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend.

Om du har spelat det upp 1200-1310 skulle inte din personal suga, kompis

har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. och spelat där. Som sagt har jag inte det bästa gearet så jag dog emot keyboarturnande greenie dks etc (ja, blood plague anyone).

wat wat wat???

Vad har blood plague med saken o göra =D?

Han tror fortfarande att plague strike tar bort en HoT

 

Dude wtf? O.o Är du dum eller spelar du bara??

 

jag DOG. Imperfekt bitch. Jag menade att dks var otroligt faceroll emot druids för de tog bort hots. Blev glad när jag läste patch notes dagen de kom ut att Dks inte kan remova hots.

 

Seriously, du är mycket irriterande.

 

Haha f*n vad det är kul att störa dig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Daniz

Postar den här bilden enbart för att du sa att Hivee (som antagligen kan mest om PvP på fuska) inte kunde ett piss om PvP/arena. Med all respekt för att ditt gear är sämst.

Duh old news >.<

 

Vet att mitt gear inte är bra, so what?

 

1310 rating. Fick teamet gratis på 1200, har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend.

Om du har spelat det upp 1200-1310 skulle inte din personal suga, kompis

har spelat upp det till 1300 med en keyboardturnande RL friend. och spelat där. Som sagt har jag inte det bästa gearet så jag dog emot keyboarturnande greenie dks etc (ja, blood plague anyone).

wat wat wat???

Vad har blood plague med saken o göra =D?

Han tror fortfarande att plague strike tar bort en HoT

Dude wtf? O.o Är du dum eller spelar du bara??

 

jag DOG. Imperfekt bitch. Jag menade att dks var otroligt faceroll emot druids för de tog bort hots. Blev glad när jag läste patch notes dagen de kom ut att Dks inte kan remova hots.

 

Seriously, du är mycket irriterande.

 

Haha f*n vad det är kul att störa dig

 

:D Tycker samma om att störa Denieru/ubuntu/MagGyver ^^

 

 

OnT: har spelat lite med brorsans priest, roligt med omväxling från druiden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Lekte lite med en drood i WSG.

 

:D Tycker samma om att störa Denieru/ubuntu/MagGyver ^^

:_

 

Det är bara du som failar hela j*vla tiden och inte vet vad du snackar om. Ska jag vara ärlig finner jag det mycket underhållande att läsa dina idiotiska inlägg där du "stör" mig då de flesta inläggen är så otroligt ogrundade och har så barnsliga påhopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rollade 100 på 2 olika epics i naxx, gick med paladinen med pug några quarters sen disbanda det.

Upptäckt att jag kan aldrig gå oom om jag slösar cds som Divine Plea, Divine Favor och Divine Illumination, healade i 20 min med Flash of Light innan jag gav upp, var fortfarande på 90-100%

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...