Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

Har lvlat Shamanen, det har också blivit nå fel med min chat, Jag ser inte General och Trade saken på chatten, Också om jag går t.ex instance också blir det roll, då syns inte det. Vet nån hur man fixar detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Har lvlat Shamanen, det har också blivit nå fel med min chat, Jag ser inte General och Trade saken på chatten, Också om jag går t.ex instance också blir det roll, då syns inte det. Vet nån hur man fixar detta?

Har du något addon till din chat och/eller ditt loottable? För har haft problemet med att jag inte ser General och Trade chat i chatten också, och då fick jag disabla mitt addon (Prat) och logga in, sen aktivera det igen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har lvlat Shamanen, det har också blivit nå fel med min chat, Jag ser inte General och Trade saken på chatten, Också om jag går t.ex instance också blir det roll, då syns inte det. Vet nån hur man fixar detta?

Högerklicka på chat fliken, välj sedan settings eller nått sånt. Där kan du sedan välja vad du vill som ska visas i den chaten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har lvlat Shamanen, det har också blivit nå fel med min chat, Jag ser inte General och Trade saken på chatten, Också om jag går t.ex instance också blir det roll, då syns inte det. Vet nån hur man fixar detta?

Högerklicka på chat fliken, välj sedan settings eller nått sånt. Där kan du sedan välja vad du vill som ska visas i den chaten.

 

 

Tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I en random grp så leavade tanken och efter ett tag leava dom flesta andra också, så jag hadde tråkigt och testade soloa sista bossen (stealtha förbi allt annat) Funkade utmärkt :P Kört några random till och där gick gruppen med på att dom skulle cleara mobsen medans jag gick iförväg och döda bossen, och i den senaste dungeonet så sket jag i att berätta och började stealtha dit (en dk tard vart kickad innan så kunde ju inte bli kickad iaf) och sen när jag var klar och alla fick satchel, alla bara "WTF??!oO" XD

post-58457-1276289135_thumb.jpg

Redigerat av DAMPAINTEH
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I en random grp så leavade tanken och efter ett tag leava dom flesta andra också, så jag hadde tråkigt och testade soloa sista bossen (stealtha förbi allt annat) Funkade utmärkt :P Kört några random till och där gick gruppen med på att dom skulle cleara mobsen medans jag gick iförväg och döda bossen, och i den senaste dungeonet så sket jag i att berätta och började stealtha dit (en dk tard vart kickad innan så kunde ju inte bli kickad iaf) och sen när jag var klar och alla fick satchel, alla bara "WTF??!oO" XD

asså klicker :D najs att du kunde sola bossen iaf, ofta du inte blev typ one shottad som rogue? Redigerat av Zaff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä jag har bytt server, men min 80 hunter är fortfarande på maelstrom (med naxx25 gear för jag har inte kört på den på ett tag)

 

Och jag e väll lvl 60 på den? oO

Oj, skrev fel xD

 

Vilken server?

 

OnT: Har levlat min dudu som snart ska över till mitt vanliga acc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...