ExorZ Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Har slutat med wow nu. Började bli tråkigt och nu får jag ju mer tid till att göra saker. Det har varit kul iaf . :DVad ska du ersätta wow tiden med ? Ge tips! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Har slutat med wow nu. Började bli tråkigt och nu får jag ju mer tid till att göra saker. Det har varit kul iaf . :DVad ska du ersätta wow tiden med ? Ge tips! :D Jag vet inte än! Det blir väll att hänga med polarna ut lite oftare, ägna lite mer tid åt att plugga(om man går i skolan), tänker börja lira lite CS då och då när man pallar. Vill helst ta ett avstånd från datorn och börja träna seriöst nu. :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BreakingNYC Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Körde For The Alliance Failade i Orgrimmar -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Jag testade att dra in lite pengar på att använda den obalanserade ekonomin i aktions huset, vi får se hur det gick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Lvlat en dk till 68 (min högst lvlade dk också) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Fixa mitt wow som krascha hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Lvlat min hunter från 53-60 idag, samt pvpat på min rogue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 (redigerat) Väntat på att PCT ska komma igång igen. Någon som vet när den kommer upp? Har kört Random på magen och warriorn för att få frost och så failade jag i ICC. EDIT: Gubbe har miggat nu ;D Redigerat 19 Juni 2010 av NoXEEE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Ulduar 10 Achievements för Rusted Proto-Drake. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Ska köra LK 20:00 idag med guildet. Hoppas att vi klarar det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Ska köra LK 20:00 idag med guildet. Hoppas att vi klarar det! :D GL :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Ska köra LK 20:00 idag med guildet. Hoppas att vi klarar det! :D Klarade ni det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg