Poesi Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Om någon undrar iaf så heter jag Markus.Ingvarsson1 :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Skrev det. Markus.Ingvarsson1 :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Har inte skype kör med ventrilo :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Äh, Skype är f*n bra, trodde jag inte först förrän jag DL det själv. Tar någon minut och ingen plats på datorn alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Skype har bra kavlité, inge brus i bakgrunden om man har en värsting fläkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Det dåliga med Ventrilo är att man måste ha en server för att prata med varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 skype: fridaypanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Precis Himler, och som Raeven sa, så är det helt clean bakrund! ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Precis Himler, och som Raeven sa, så är det helt clean bakrund! ;>Hilmer* :angry: Min skype e iaf: gabriel.storck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Hahahaha, åka till örebro och vara med ett gäng tolvåringar, nej tack. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 lol, Örebro? Faen heller. Drar bara om det e Göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Tror förslaget är nedlagt.. Inget mer verkade hända än att adda varandra på skype. Och Taeckie verkar ha gett upp tråden lite ^^ Men jag kan ha fel. Men inte så många verkar vara sugna på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.