Friday Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Även om det hade varit en träff skulle jag inte trott att någon skulle ha kommit då det inte var några roliga medlemmar som var intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Mhm, blir nog ganska svårt att fixa allt, och som jag sa.. Tråden är ganska död. Tror inte att Taeckie har tänkt att fullända det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Kan säga att just nu har Taeckie inte nåt internet så hon kan inte vara aktiv här på fuska.se hon har bara sin mobil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Aha okej, förklarar ju endel.. Hon borde få tillbaks snart annars lär tråden bli inaktiv tror jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jag ringer upp när jag kan, jag ska göra det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jepp, hör dig klart och tydligt! :> Men det jag menade var den här fuska träffen.. Tror inte det blir mkt mera än såhär. Taeckies internet funkar ju inte heller så och hon "led" denna tråden. Verkar vara ganska lite om "fuska träffen" och mera om skype ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 En fuska-träff skulle gå åt h*lvete av ett flertal anledningar: 1. Ingen som verkar vilja hålla i det. 2. Ingen som verkar vilja komma. 3. Ekonomin kommer in här. En hög 13-åringar har inte råd med att hyra en lokal. Kanske något internetcafé dock, men det är inte så värt att åka i flera timmar för. 4. Medlemmarna på detta forum är för utspridda. 5. Om det nu ska vara ett LAN, så måste ni ha ett väldigt bra internet, såvida ni inte ska sitta och surfa på fuska.se. Sånt internet kan oftast inte en 13-15-åring få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 varför ska man ha internet när det är lan? på lan ska man spela spel med varandra, inte sitta och surfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 (redigerat) Det är inte heller som man tror, tänk er att ni börjar i en ny klass där ingen känner varandra och ni sitter nästan helt tysta på rasterna, så kommer det bli plus att alla är olika åldrar. Redigerat 17 April 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Jepp WASD.. Förstår exakt vad du menar ^^ Och som du sa Mindtwistah, så har jag sagt det nårra sidor innan.. Tror inte det kmr funka, vore svårt, och Taeckie har inget internet och det var hon som startade det hela, så tror det inte blir mkt mera än såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Det är inte heller som man tror, tänk er att ni börjar i en ny klass där ingen känner varandra och ni sitter nästan helt tysta på rasterna, så kommer det bli plus att alla är olika åldrar.Vi går inte i 1:an längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Det är inte heller som man tror, tänk er att ni börjar i en ny klass där ingen känner varandra och ni sitter nästan helt tysta på rasterna, så kommer det bli plus att alla är olika åldrar.Vi går inte i 1:an längre. nej, men dem flesta på det här forumet värkar göra de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.