Hoppa till innehåll

Trim Till Moped?


Tortilla

Rekommendera inlägg

Hej, jag undrar om det är någon som vet hur man får tag i ett trimchip till crossmoped som man sätter in i cid boxen? har googlat men hitta inga svar eller sidor de kom bara en massa konstigt skit :s men snälla!? är det någon som vet vart man kan fixa de eller nå så svara!!!

Redigerat av Tortilla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hej, jag undrar om det är någon som vet hur man får tag i ett trimchip till crossmoped som man sätter in i cid boxen? har googlat men hitta inga svar eller sidor de kom bara en massa konstigt skit :s men snälla!? är det någon som vet vart man kan fixa de eller nå så svara!!!

 

det beror väl på vad du har för moppe och box?

 

kan inte så mycket om moppar då jag inte hade det själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

säger bara trimma inte moppen för f*n, jovist det anske e kul när det går fortare men har du tex en bra mt5 så sjunker den i värde som f*n och om du åker fast med trim kan dina föräldrar bli av med körkortet.

Aldrig hört talas om att föräldrar kan bli av med körkortet. Däremot konfiskerar dem mopeden ett tag och tar bort alla olagliga delar och man får ingen ersättning. Man får dessutom böter och i värsta fall en prick i registret och att man inte kan ta körkort förrän tidigast vid 21 års ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag känner inte till en enda person som inte ångrat sig efter att dem har trimmat moppen

då gör dom de sen när dom ska sälja sina moppar ;)

 

jupp. min farsa sa också att vi ska köpa en otimmad moppe för då är dom förhoppningsvis i bättre skick. också ångrar du att du trimmade när polisen vevar in dig ;)

 

förra sommaren när jag höll på åka till skolan och jag kom i 55 med mt5:an. så hade jag solen i ögonen och såg inte ngt vad som hände framför mig. och rätt som det va stod det en polisbil och 2 gubbar där och höll på med en kille som hade åkt fast. så om inte den killen hadde varit före mig där så hade jag fått vänta med att ta mit körkort. och det vill jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underwar: Han kan också bli av med körkortet om han har 45 moppe. Sen får man jävligt höga böter och de kan beslagta ens moppe. Säger bara en sak. Trimma inte!! :)

FAIL.

 

Höga böter is teh shit, men du har jäkligt fel, dom tar inte moppen, utan de tar bara de delar som är ditsatta alltså trim, allt man sätter dit eller tar bort är trim.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underwar: Han kan också bli av med körkortet om han har 45 moppe. Sen får man jävligt höga böter och de kan beslagta ens moppe. Säger bara en sak. Trimma inte!! :)

FAIL.

 

Höga böter is teh shit, men du har jäkligt fel, dom tar inte moppen, utan de tar bara de delar som är ditsatta alltså trim, allt man sätter dit eller tar bort är trim.

 

Dem beslagtar mopeden för att sedan ta bort alla delarna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...