Friday Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Wow, smart att söka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Som han sa, bättre sent än aldrig.. Det kan fortfarande funka, och han kan ju alltid kolla, han förlorar ju inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Som han sa, bättre sent än aldrig.. Det kan fortfarande funka, och han kan ju alltid kolla, han förlorar ju inget?Precis, FridayPanda med din inställning kommer man ingen vart i livet...Dessutom så söker de flesta till typ Ica Maxi, donken å Burger King. Det finns nog ett par lediga platser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Gör såhär. "Hej [insert company here] Jag är 15 år och letar efter ett sommar jobb. Jag tror jag är kvalificerad eftersom jag har arbetat 3 år inom [insert job here]. Jag kan allt om [subject]. Jag ska studera till [insert related gymnaisum-line here] när jag börjar på [insert gaimnasium]. Jag har prao:at hos er 3 år i rad och jag vet hur saker går till. Jag är ert bästa val nu i dessa ekonomiska kris tiderna." Nej men seröst så skriver man bara vad man har gjort under sitt liv som inte är på fritiden. Också kan man nämna något om vad man gillar att arbeta med (praktiskt, stillasittande) och datorvana. Glöm förresten inte namn. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Kan tala om för dig att det är sista läget och söka till sommarjobb i April nu, har du jäkligt bra tur får du jobb. Annars får du hitta något svartjobb på ett café med usel lön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Gör såhär. "Hej [insert company here] Jag är 15 år och letar efter ett sommar jobb. Jag tror jag är kvalificerad eftersom jag har arbetat 3 år inom [insert job here]. Jag kan allt om [subject]. Jag ska studera till [insert related gymnaisum-line here] när jag börjar på [insert gaimnasium]. Jag har prao:at hos er 3 år i rad och jag vet hur saker går till. Jag är ert bästa val nu i dessa ekonomiska kris tiderna." Nej men seröst så skriver man bara vad man har gjort under sitt liv som inte är på fritiden. Också kan man nämna något om vad man gillar att arbeta med (praktiskt, stillasittande) och datorvana. Glöm förresten inte namn. ;: Hade jag varit anställningschef hade jag aldrig accepterat ett sådant CV.Till största delen att din svenska är värdelös. Använd inte ordet "prao:at", använd ett korrekt svensk ord som praktiserat. Och särskriv inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Skriv dina eventuella prao-ställen. Ta även med rekommendationer från både lärare och din prao-handledare. Skriv också vad du är kapabel till, dem ämnen du är bra i på skolan och det du har erfarenheter av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jag tror Member har reggat sig igen .. Ett CV ska man inte behöva skriva som ung, finns det ingen åldersgräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Det tror jag inte. Btw, jag är inte den där Member som du snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jag tror Member har reggat sig igen .. Ett CV ska man inte behöva skriva som ung, finns det ingen åldersgräns? CV är inte ens lag på att man ska skriva, det är bara något större chans att få jobb om dom vet vad din utbildning är osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Men där kommer det knepiga in igen. "Jag har gått på den och den skolan" Det förändrar ju verkligen ingenting. Som sagt skriv var du har praktiserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Mhm, precis. Och som jag föredrar; skriv tydligt om dina possitiva sidor :D och lite mindre om dina negativa xD Men hur går det? Vi har inte hört något nu på någon dag :> Börjat ansöka än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.