Hoppa till innehåll

Söka Sommarjobb

Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Justfiwi

Som han sa, bättre sent än aldrig.. Det kan fortfarande funka, och han kan ju alltid kolla, han förlorar ju inget?

Precis, FridayPanda med din inställning kommer man ingen vart i livet...

Dessutom så söker de flesta till typ Ica Maxi, donken å Burger King. Det finns nog ett par lediga platser

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör såhär.

"Hej [insert company here]

Jag är 15 år och letar efter ett sommar jobb. Jag tror jag är kvalificerad eftersom jag har arbetat 3 år inom [insert job here]. Jag kan allt om [subject]. Jag ska studera till [insert related gymnaisum-line here] när jag börjar på [insert gaimnasium].

Jag har prao:at hos er 3 år i rad och jag vet hur saker går till. Jag är ert bästa val nu i dessa ekonomiska kris tiderna."

Nej men seröst så skriver man bara vad man har gjort under sitt liv som inte är på fritiden. Också kan man nämna något om vad man gillar att arbeta med (praktiskt, stillasittande) och datorvana.

Glöm förresten inte namn. ;:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör såhär.

"Hej [insert company here]

Jag är 15 år och letar efter ett sommar jobb. Jag tror jag är kvalificerad eftersom jag har arbetat 3 år inom [insert job here]. Jag kan allt om [subject]. Jag ska studera till [insert related gymnaisum-line here] när jag börjar på [insert gaimnasium].

Jag har prao:at hos er 3 år i rad och jag vet hur saker går till. Jag är ert bästa val nu i dessa ekonomiska kris tiderna."

Nej men seröst så skriver man bara vad man har gjort under sitt liv som inte är på fritiden. Också kan man nämna något om vad man gillar att arbeta med (praktiskt, stillasittande) och datorvana.

Glöm förresten inte namn. ;:

Hade jag varit anställningschef hade jag aldrig accepterat ett sådant CV.

Till största delen att din svenska är värdelös. Använd inte ordet "prao:at", använd ett korrekt svensk ord som praktiserat. Och särskriv inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Jag tror Member har reggat sig igen ..

Ett CV ska man inte behöva skriva som ung, finns det ingen åldersgräns?

CV är inte ens lag på att man ska skriva, det är bara något större chans att få jobb om dom vet vad din utbildning är osv.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...