Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Dagens Patch


Rekommendera inlägg

Nu är det såhär, att jag har för lite minne på disk C eller vad den nu kallas och ja undrar:

 

HUR kan man liksom göra så att patchen hamnar på disk D istället? den har så mycket mer minne och kan lätt klara av denna patch, skulle uppskatta om ni kunde göra en rätt så lätt walkthrough här, hare bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror att alla patcher måste ligga i WoW mappen. Så antingen får du flytta hela mappen dit eller flytta över någonting annat till D så du får plats med patchen på C.

Tycker detsamma, det är lättast iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du har mindre än 1gb på C:/ så rekomenderar jag starkt att du ränsar den på onödiga saker samt flyttar saker till D:/, att dra hela WoW mappen från C:/ till D:/ funkar helt perfekt, se till att du flyttar den och inte kopierar den.

 

Jag har flyttat WoW mappen från en dator till en annan och det funkar att spela på som vanligt direkt.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta har hänt mig förr! Antingen kan du göra såhär.. Deleta onödiga prylar du har på datorn, om du har det..

Annars gör du som jag gjorde, kopierade allting till den andra discen, sen tog bort allt på den förra.

Dock så kom inte allt med, men när jag repairade WoW blev det i stort sett som vanligt. Annars kan du bara ominstallera skiten men det är ganska segt imo :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja du.. Jag tror du behöver repaira, men jag kan inte lova dig allting.. Det är lite osäkert tror jag, men funkade iaf för mig. Gjorde det på min förra dator, eftersom den sög, och jag skulle köpa en ny ändå och inte pallade.. Dock så förstördes den totalt när jag fick NewHuer virus.

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...