The Moose Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 På twitter.com ska man besvara en simpel fråga! Vad gör du just nu. Jag personligen kommer uppdatera vad som häder just nu för mig i tv-spelens värld! Så adda gärna mig ifall ni har twitter! Eller bara följ med! Min profil. http://twitter.com/Tha_Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Nej, jag har inte twitter. Har aldrig sett poängen med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Vad är det man ska göra? Blev medlem men fattade ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Vad är det man ska göra? Blev medlem men fattade ingenting. Du skriver vad du gör just nu. Pointless. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Skaffade twitter just nu, men tycker inte det är speciellt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 alla såna saker är bara löjliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Den saken är så himla löjlig. Fin tanke iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Twitter är nåt som fyller fritiden ... Nej, kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Vad negativa alla var då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Ska jag vara ärlig ser det inte så tilltalande ut .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Ska jag vara ärlig ser det inte så tilltalande ut .. Jag tycker det är mysigt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Haha ja, alla har vi olika uppfattningar xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.