fishmaster Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Ni kanske har sett eller hört om Susan Boyle, sett bilden på henne och kanske struntat i det hela, men detta lär ju ses av alla... http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY Helt otrolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Ja, talang har hon allt.. Häpna blev dem iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Publiken får allt äta upp att de dömde henne direkt p.g.a hennes utseende. Får väl klargöra att det inte direkt är min slags musik men.... wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 (redigerat) Har ni fått upp ögonen på henne efter att det blev uppmärksammat i media? =3 Jag såg ett klipp från där hon sjöng i talang när det var relativt nytt..(klippet) Fullkomlig j*vla talang, jag blev stum en stund :3 Sjukt cool tant, Go Susan! Här är en annan snubbe som jag hittade :) 12 årig soulprins. http://www.youtube.com/watch?hl=sv&v=y...zMNIo&gl=SE Redigerat 19 April 2009 av Darkshiver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Har ni fått upp ögonen på henne efter att det blev uppmärksammat i media? =3 Ja, vafan förväntar du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Har ni fått upp ögonen på henne efter att det blev uppmärksammat i media? =3 Ja, vafan förväntar du dig? Jag fick reda på det genom att någon postade en länk på sin facebook status. Hur f*n ska man annars på reda på saker? Glo på tv 24/7? Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Kolla runt på videos på youtube lite då och då? NUEWBZ!1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 . Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Min kompis sa till mig just idag att jag skulle söka på henne. Jag... blev lite besviken. Trodde hon skulle vara bättre... hon sjunger bra, har talang och är musikalsisk men Malena Ernman klår henne. Hade förväntat mig mer när min kompis berättade om henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Min kompis sa till mig just idag att jag skulle söka på henne. Jag... blev lite besviken. Trodde hon skulle vara bättre... hon sjunger bra, har talang och är musikalsisk men Malena Ernman klår henne. Hade förväntat mig mer när min kompis berättade om henne.Malena Ernman är en proffesionell opera-sångerska, det här en tant från en liten skit håla i England... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Min kompis sa till mig just idag att jag skulle söka på henne. Jag... blev lite besviken. Trodde hon skulle vara bättre... hon sjunger bra, har talang och är musikalsisk men Malena Ernman klår henne. Hade förväntat mig mer när min kompis berättade om henne.Malena Ernman är en proffesionell opera-sångerska, det här en tant från en liten skit håla i England... Haha. Faktist sant :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 haha 1:24 f*n vad ägd hon måste ha känt sig när Susan började sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.