Novacaine Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Då var det så att jag stod på banktaket i org, när jag såg en i trade som berättade att han skulle sluta spela och skrev ut sitt användarnamn och lösenord i trade, varpå jag försökte logga in och lyckades med detta. Efter att jag bytt lösenord på kontot kom jag att tänka på att det är registrerat på ett annat namn och en annan mail som inte går att byta. Om ägaren skulle vilja ta tillbaka kontot kan han lätt göra det med password recovery, men han verkade inte vara så intresserad av det om han lämnade ut sina uppgifter i trade. Så; vad ska jag göra med det här accountet? Det innehåller 5 karaktärer varav 4 lvl 70 och en lvl 77, alla har i stort sett full epic för lvl 70 och 77an har 4/8 t6 och olika saker från bland annat BT och hyjal btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 (redigerat) Jag kan logga in och spela :P EDIT: Jag vill gärna testa wow igen så detta skulle ju vara perfekt för mig Redigerat 19 April 2009 av jacob_96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 (redigerat) Jag skulle gärna ta det ;) EDIT : Jag har ingen höglvlad så det vore perfekt för mig :) Redigerat 19 April 2009 av Hizkor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Du spelar på det i två dagar endast för att upptäcka att någon reportade till blizzard och att accountet kommer att bli bannat Iofs tar jag det gärna, rofl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 (redigerat) Jag med, även om jag redan har ett bra acc, bättre än det tror jag (har en lvl 80 ;P) :) Redigerat 19 April 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 jag skulle vilja ha det så jag kan spela :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 jag skulle vilja ha det så jag kan spela :DAtt börja spelet med en 77 är ju utmärkt, varför inte börja skolan i nian Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Något borde du göra med det, att bara skita i det känns fel. Och ja han kan ta tillbaks det på flera sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Kan ju vara så att han ger ut kontot för att sen ta tillbaks det om en månad eller två. Då har du spelat upp nån najs gubbe så säljer han den. Har hänt något liknande med en kompis till mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Tja, du kan ju alltid ge det till någon ;> Som mig t.ex :D Eller bara sälja det eller något.. Vettefan. Om du inte har en 80, kan du göra det till ditt main acc ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Va i h*lvete, vad f*n sitter ni och tänker när ni tigger om hans upphittade account? Han kanske vill ha det för sig själv? Mitt account blev bannat så jag behöver ett nytt .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonNoob Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 (redigerat) ge de te mig :) jag har ju tappat bort mitt Redigerat 19 April 2009 av PokemonNoob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg