Easton Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Tycker grafiken liknade Iv's. Faktiskt. Vi får se om det blir något köp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Ser inte särskilt intressant ut, men avvaktar och ser vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) Blir verkligen inget köp! Vill jag springa runt i New York, spelar jag GTA IV. Vill jag har Jedi/Sith-krafter spelar jag Force Unleashed. Men om man vill ha båda......? Redigerat 26 April 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Bra sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 1 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 (redigerat) Blir verkligen inget köp! Vill jag springa runt i New York, spelar jag GTA IV. Vill jag har Jedi/Sith-krafter spelar jag Force Unleashed. Det var verkligen en dum anledning. Detta är ett helt annat spel, tror du att du får samma spelupplevelse som du hade fått i prototype om du istället spelar IV och Force Unleashed. Redigerat 1 Maj 2009 av rg_fuskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Blir verkligen inget köp! Vill jag springa runt i New York, spelar jag GTA IV. Vill jag har Jedi/Sith-krafter spelar jag Force Unleashed. Det var verkligen en dum anledning. Detta är ett helt annat spel, tror du att du får samma spelupplevelse som du hade fått i prototype om du istället spelar IV och Force Unleashed. Mm, desutom kallar jag inte det där "Sith/ Jedi krafter"...Att få en gigantisk klo och kapa folk på mitten, få upp taggar ur marken och spetsa alla runt, skära upp halsen på folk och "förvandlas" till den personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Vet inte. Jag hade tänkt köpa GH:M och det kostar 1100kr.... Jag e inte rik XD :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Detta är första gången jag hört talas om spelet... men jag har sett nåra trailers på youtube efter att läst tråden, verkar jävligt roligt! men... tycker det är lite overkligt med "Gummi-armen" ska nog köpa det. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Jag undrar om det här blir bättre än inFamous men ska ändå köpa Prototype och se om den är bättre än inFamous. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Jag fick spelet idag och det är för jävligt kul! Grym känsla i spelet, typ köra pansarvagn och skjuta sönder alla man ser och krossa bilar eller skära sönder folk med 2 klor eller göra så kallad "Consume", att döda en person och suga in den i en och förvandlas till han/hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Jag undrar om det här blir bättre än inFamous men ska ändå köpa Prototype och se om den är bättre än inFamous. Infamous är minst tio gånger så bra. Trust me. Redigerat 11 Juni 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.