Hoppa till innehåll

Fuskas Skönaste?


MentalogisT

Fuska Skönaste?  

183 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 252
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Förstår inte hur The Moose kan få så många röster, killen är ju drygare än Yes (se bild nedan)

 

http://www.cenetshop.se/images/5/1108807_h1_5_e_01.jpg

 

Don't hate the game hate the player dawg.

 

Eru lessen för att jag har fler röster än dig? Behöver du gråta?

 

Nej, jag skiter totalt i detta men jag förstår bara inte hur folk kan tycka du är "skön". Dina trådar är värdelösa och inläggen blir inte tråkigare.

 

BTW, vart är slasktratt? Han är ju typ fjorton gånger heftigare än mig... :angry:

 

Om du nu skiter i det så mycket så förstår jag inte varför du ska slänga massa skit på mig som inte ens har gjort dig något. Jag har inte hört talas om dig, tydligen har du hört talas om mig och om mina trådar och kan inte bli glad för andras skull när dom åstadkommer något utan slänger skit över sånt dom inte förstår.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst johnz

Du hade ju bara med dem som är P15 eller äldre... Anyway: Jag har bara varit medlem i en dag men Boffaroffe verkar skön.

Redigerat av johnz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du hade ju bara med dem som är P15 eller äldre... Anyway: Jag har bara varit medlem i en dag men Boffaroffe verkar skön.

Nej.

Det var fult med andra medlemmar i alla åldrar som var nominerade från första början, sedan så gick dem med över 10 röster vidare till en annan omröstning. Så det kan ha hänt att vi äldre fick mer röster än dem mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst johnz

Du hade ju bara med dem som är P15 eller äldre... Anyway: Jag har bara varit medlem i en dag men Boffaroffe verkar skön.

Nej.

Det var fult med andra medlemmar i alla åldrar som var nominerade från första början, sedan så gick dem med över 10 röster vidare till en annan omröstning. Så det kan ha hänt att vi äldre fick mer röster än dem mindre.

 

Aha, okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår inte hur The Moose kan få så många röster, killen är ju drygare än Yes (se bild nedan)

 

Don't hate the game hate the player dawg.

 

Eru lessen för att jag har fler röster än dig? Behöver du gråta?

Nej, jag skiter totalt i detta men jag förstår bara inte hur folk kan tycka du är "skön". Dina trådar är värdelösa och inläggen blir inte tråkigare.

 

BTW, vart är slasktratt? Han är ju typ fjorton gånger heftigare än mig... :angry:

 

Om du nu skiter i det så mycket så förstår jag inte varför du ska slänga massa skit på mig som inte ens har gjort dig något. Jag har inte hört talas om dig, tydligen har du hört talas om mig och om mina trådar och kan inte bli glad för andras skull när dom åstadkommer något utan slänger skit över sånt dom inte förstår.

 

 

 

Vad är det som jag inte förstår? wtf...

 

Jag "slänger skit på dig" för att:

jag förstår bara inte hur folk kan tycka du är "skön". Dina trådar är värdelösa och inläggen blir inte tråkigare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...