Hoppa till innehåll

Fuskas Skönaste?


MentalogisT

Fuska Skönaste?  

183 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 252
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag förstår varför ni är avundsjuka. Jag behöver inte svara er, vet hur det ligger till. :)

 

Ha en trevlig dag allihopa! Moose är inte här för att bråka, men fortsätt ni playahata, Im blind to you anyways. :)

Jaha, så du kommer inte lyssna på oss för att du har huvudet så djupt inkört i ditt arsle?

 

Hur j*vla arrogant kan man vara, tro att alla som ger dig kritik är avundsjuka? Jag bryr mig inte ett piss om fuskamynt, hur många inlägg mina trådar har eller liknande, då jag inte är en äcklig liten forums-hora som dig.

 

Såja såja. Luuuugn å fin, också andaaaas, räkna till tio.

 

Känns det bättre? :)

 

Samma tid imorgon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår varför ni är avundsjuka. Jag behöver inte svara er, vet hur det ligger till. :)

 

Ha en trevlig dag allihopa! Moose är inte här för att bråka, men fortsätt ni playahata, Im blind to you anyways. :)

Jaha, så du kommer inte lyssna på oss för att du har huvudet så djupt inkört i ditt arsle?

 

Hur j*vla arrogant kan man vara, tro att alla som ger dig kritik är avundsjuka? Jag bryr mig inte ett piss om fuskamynt, hur många inlägg mina trådar har eller liknande, då jag inte är en äcklig liten forums-hora som dig.

 

Såja såja. Luuuugn å fin, också andaaaas, räkna till tio.

 

Känns det bättre? :)

 

Samma tid imorgon?

 

Det är precis detta Mindtwistah menar. Jag gillar Mindtwistahs ordval. Forums hora ahahah. Rätt i krysset.

 

Har inget emot Moose, men inte fuskas skönaste, som ju Dezen är! <3

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår varför ni är avundsjuka. Jag behöver inte svara er, vet hur det ligger till. :)

 

Ha en trevlig dag allihopa! Moose är inte här för att bråka, men fortsätt ni playahata, Im blind to you anyways. :)

Jaha, så du kommer inte lyssna på oss för att du har huvudet så djupt inkört i ditt arsle?

 

Hur j*vla arrogant kan man vara, tro att alla som ger dig kritik är avundsjuka? Jag bryr mig inte ett piss om fuskamynt, hur många inlägg mina trådar har eller liknande, då jag inte är en äcklig liten forums-hora som dig.

 

Såja såja. Luuuugn å fin, också andaaaas, räkna till tio.

 

Känns det bättre? :)

 

Samma tid imorgon?

 

Det är precis detta Mindtwistah menar. Jag gillar Mindtwistahs ordval. Forums hora ahahah. Rätt i krysset.

 

Har inget emot Moose, men inte fuskas skönaste, som ju Dezen är! <3

 

Verkligen rätt i krysset, där fick han till det du. Jag skrattar fortfarande. Jag menar han sätter ihop orden "hora" och "forum", jag menar bara det är ju genialiskt, eftersom vi är på ett FORUM och jag är tydligen en HORA, verkligen ett tecken på vilken gåva han har. hur kommer människan på allting? Var får han dom här unika gåvorna ifrån. Hoppas han säljer punch-lines också, för jag behöver det till mitt standup-material!! :)

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Jag förstår varför ni är avundsjuka. Jag behöver inte svara er, vet hur det ligger till. :)

 

Ha en trevlig dag allihopa! Moose är inte här för att bråka, men fortsätt ni playahata, Im blind to you anyways. :)

Jaha, så du kommer inte lyssna på oss för att du har huvudet så djupt inkört i ditt arsle?

 

Hur j*vla arrogant kan man vara, tro att alla som ger dig kritik är avundsjuka? Jag bryr mig inte ett piss om fuskamynt, hur många inlägg mina trådar har eller liknande, då jag inte är en äcklig liten forums-hora som dig.

 

Såja såja. Luuuugn å fin, också andaaaas, räkna till tio.

 

Känns det bättre? :)

 

Samma tid imorgon?

Det är precis detta Mindtwistah menar. Jag gillar Mindtwistahs ordval. Forums hora ahahah. Rätt i krysset.

 

Har inget emot Moose, men inte fuskas skönaste, som ju Dezen är! <3

 

Verkligen rätt i krysset, där fick han till det du. Jag skrattar fortfarande. Jag menar han sätter ihop orden "hora" och "forum", jag menar bara det är ju genialiskt, eftersom vi är på ett FORUM och jag är tydligen en HORA, verkligen ett tecken på vilken gåva han har. hur kommer människan på allting? Var får han dom här unika gåvorna ifrån. Hoppas han säljer punch-lines också, för jag behöver det till mitt standup-material!! :)

 

Verkligen rätt i krysset, där fick han till det du. Jag är fortfarande förvånad. Jag menar han gör nya trådar varje dag om totalt onödiga saker såsom "Vad spelade du för spel igår" och "Vilken är den svåraste boss du klarat av", jag menar det är ju bara genialiskt..

 

Och sen ska du ju spela smart med att överbruka ord såsom "Playahata", ignorera mina inlägg och fantisera om att jag hyperventilerar. Grattis, du har en IQ på 80. Vill du fortsätta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag hållar faktiskt med mindtwistah, Moose tar i för hårt. mindtwistah kritiserar moose lite grann och han hämnar i världens försvarsläge och måste försöka "dissa" mindtwistah för att bevisa.... jag vet inte vad. det är ju löjligt... patetiskt rent ut sagt... suck...

 

Förstår inte vad moose gör så skön, och nej jag är inte avundsjuk, även om jag står på den här listan här uppe. han blev årets trådskapare, "yey"! var det en objektiv och opartisk tävling? nej, jag tror inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

haha låter som att Mindtwistah är gode less, men underhållande texter att läsa iallafall. :D

Vem ska man rösta på då? ;) , är ny på forumet..

 

 

Jag är en bra röst för folket! Jag är en mini Robin Hood :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Playahatin' that's what ya'll dooo!! :D

Gör du det här för att irritera oss, eller för att du dunkade ditt feta älghuvud i ett träd några gånger för mycket?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...