GangsterTwist Skrivet 18 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Dead rising 2 /a-c 2 /modern warfear 2 /maffia 2 /bf:bad company 2!det blev 5 :P Vafan, ska Dead Rising 2 komma till Ps3? Stör de dig? ;) Jo, ganska mycket. Ownd xbox nerd. Jag tycker bara att det är löjligt att en av dom bästa Xbox 360 spelen ska komma till ps3 Inte för jag är PS3 fanboy, utan mer av för jag föredrar PS3 före Xbox 360. Tycker jag det är otroligt intressant att du anser de. För jag anser väl att de är löjligt att Final Fantasy XIII sen E3 2008 annoncerades att de skulle släppas till Xbox 360 också helt plötsligt. Men då igen kom jag på att, jag själv ändå aldrig skulle drabbas av detta då spelet ändå var till PS3. Vilket Dead Rising 2 också kommer vara för dig till Xbox 360.Nu när de är sagt. Kan vi släppa det där och kanske tillsammans bygga upp stora förväntningar av spelen istället? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 längtar efter half life 2 episode 3 ska komma ut för den gamla 2an + expansions fanns på ps3 på orange box paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Race driver Grid (som jag sa innan) Midnight club Los angeles Need for speed undercover Grand theft auto IV och något Call of duty spel eller det nya spelet som kommer Modern warfare 2 (som in görs av Infinity wars längre och som inte heter call of duty. by the way) det blev 5 spel. det är de spelen jag längtar efeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Red Dead Redemption Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 (redigerat) Race driver Grid (som jag sa innan) Midnight club Los angeles Need for speed undercover Grand theft auto IV och något Call of duty spel eller det nya spelet som kommer Modern warfare 2 (som in görs av Infinity wars längre och som inte heter call of duty. by the way) det blev 5 spel. det är de spelen jag längtar efeter. GTA IV Need for speed undercover midnight club los angeles Race driver grid Finns ju redan... :huh: Redigerat 22 Maj 2009 av Niko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Inte för jag är PS3 fanboy, utan mer av för jag föredrar PS3 före Xbox 360. Tycker jag det är otroligt intressant att du anser de. För jag anser väl att de är löjligt att Final Fantasy XIII sen E3 2008 annoncerades att de skulle släppas till Xbox 360 också helt plötsligt. Men då igen kom jag på att, jag själv ändå aldrig skulle drabbas av detta då spelet ändå var till PS3. Vilket Dead Rising 2 också kommer vara för dig till Xbox 360. Nu när de är sagt. Kan vi släppa det där och kanske tillsammans bygga upp stora förväntningar av spelen istället? ;) Det håller jag med om, men det är som att Halo skulle komma till ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillMeHard Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Guitar Hero Metallica Ratchet And Clank: A Crack In Time ---- VET EJ ----- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Dead rising 2 /a-c 2 /modern warfear 2 /maffia 2 /bf:bad company 2!det blev 5 :P Vafan, ska Dead Rising 2 komma till Ps3? Stör de dig? ;) Jo, ganska mycket. Ownd xbox nerd. Jag tycker bara att det är löjligt att en av dom bästa Xbox 360 spelen ska komma till ps3 Inte för jag är PS3 fanboy, utan mer av för jag föredrar PS3 före Xbox 360. Tycker jag det är otroligt intressant att du anser de. För jag anser väl att de är löjligt att Final Fantasy XIII sen E3 2008 annoncerades att de skulle släppas till Xbox 360 också helt plötsligt. Men då igen kom jag på att, jag själv ändå aldrig skulle drabbas av detta då spelet ändå var till PS3. Vilket Dead Rising 2 också kommer vara för dig till Xbox 360.Nu när de är sagt. Kan vi släppa det där och kanske tillsammans bygga upp stora förväntningar av spelen istället? ;) Jag förstår inte varför alla är så själviska. Är det inte bra att folk med PS3 också ska kunna njuta av Dead Rising? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Dead rising 2 /a-c 2 /modern warfear 2 /maffia 2 /bf:bad company 2!det blev 5 :P Vafan, ska Dead Rising 2 komma till Ps3? Stör de dig? ;) Jo, ganska mycket. Ownd xbox nerd. Jag tycker bara att det är löjligt att en av dom bästa Xbox 360 spelen ska komma till ps3 Inte för jag är PS3 fanboy, utan mer av för jag föredrar PS3 före Xbox 360. Tycker jag det är otroligt intressant att du anser de. För jag anser väl att de är löjligt att Final Fantasy XIII sen E3 2008 annoncerades att de skulle släppas till Xbox 360 också helt plötsligt. Men då igen kom jag på att, jag själv ändå aldrig skulle drabbas av detta då spelet ändå var till PS3. Vilket Dead Rising 2 också kommer vara för dig till Xbox 360. Nu när de är sagt. Kan vi släppa det där och kanske tillsammans bygga upp stora förväntningar av spelen istället? ;) Jag förstår inte varför alla är så själviska. Är det inte bra att folk med PS3 också ska kunna njuta av Dead Rising? Mm. Och att de inte förstår att:Bredare publik = Mer pengar. Mer pengar = Bättre kvalite på spelen Bättre spel = Nöjdare konsumenter ´ Och som svar på frågan tycker jag det är super bra med Dead Rising till PS3. Därför jag ej har en Xbox 360 ifall det hade varit exklusivt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 1. Battlefield bad company 2 2. Nhl 10 3. Modern warfare 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Inte för jag är PS3 fanboy, utan mer av för jag föredrar PS3 före Xbox 360. Tycker jag det är otroligt intressant att du anser de. För jag anser väl att de är löjligt att Final Fantasy XIII sen E3 2008 annoncerades att de skulle släppas till Xbox 360 också helt plötsligt. Men då igen kom jag på att, jag själv ändå aldrig skulle drabbas av detta då spelet ändå var till PS3. Vilket Dead Rising 2 också kommer vara för dig till Xbox 360. Nu när de är sagt. Kan vi släppa det där och kanske tillsammans bygga upp stora förväntningar av spelen istället? ;) Det håller jag med om, men det är som att Halo skulle komma till ps3. vad f*n är problemet? om jag inte minns helt fel ska väl metal gear komma till 360. och glöm inte att GTA var bara för PS2 till en början. de jag ser mest fram emot är: AC2, God of War 3, Red Dead Redemption. längtar mkt till nya GTA-expansionen och Mafia 2 också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Har några till :D Uncharted 2 MAG Battlefield 1943 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.