360Xbox Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Vilken är din favorit film musikal? Jag gillar Sweeney Todd. Svara inte om ni inte gillar musikaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Dancer in the Dark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Inte sett så många men jag gillade Sweeney Todd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 thing-fish ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Rocky Horror Picture Show. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 njåå det vet jag icke riktigt, kommer inte på så många. sett jesus christ superstar, någon bra låt där, west side story, tyckte den var hemsk, och quadrophenia(?) som jag tyckte var bra när jag avr liten. kommer inte på några andra riktigt. inte min favoritunderhållning direkt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Jesus Christ Superstar var riktigt najz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Jag har bara sett West Side story, den vart sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Är en extremt okulturell människa när det gäller teater samt musikaler. Däremot är jag ett stort f*n av Stefan och Krister shower, fast det rankas förmodligen mer som revy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Har knappt sett en enda live men på film är ju både Dreamgirls och Chicago klockrena! Älskar den där lite rökiga chicago stämningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.