Whore Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Jag blev uppriktigt ledsen av den där. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 (Hur vi redditors känner oss när någon visar oss något "nytt") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 (redigerat) Edit, srry. Redigerat 7 Oktober 2011 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 Kolla inte då? TuffingSyftade jag på något i den här tråden direkt? :_Det är en rolig bild redditors förstår. Kretin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 (redigerat) Edit, srry. Redigerat 7 Oktober 2011 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 (redigerat) Så du anser att du tillhör någon form av överklass?Nej. Däremot en mer bildad grupp människor när det kommer till nya internetfenomen, memes och "roliga bilder" vilket verkligen inte är speciellt då reddit är öppet för alla. Redigerat 7 Oktober 2011 av Raptio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Klockren.snelt at ha me mej i en billd -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Va vafanÄr det Sofia Svenske Nykvist? Isf så har hon vart tsm med en i min klass, dem gjorde slut för 3 veckor sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Är det Sofia Svenske Nykvist? Isf så har hon vart tsm med en i min klass, dem gjorde slut för 3 veckor sen...Jag har inte en blekaste aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Jävligt elakt, men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.