Hoppa till innehåll

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar


Dave37

Rekommendera inlägg

Tjena tjenixen alla glada och sköna fuskare, och ett litet försynt "goddag" till er andra. Jag är utsänd på ett ärofyllt och nobelt uppdrag av Kattgruppens ledare. Mitt uppdrag är att rekrytera nya medlemmar, som ni antagligen förstod av rubriken. Så i egenskap av Kattgruppens blivande officiella budbärare står jag här inför er.

 

Äh, vad f*n, skit i formaliteterna. Så här är läget, Kattgruppen (KG) har på senare tid genom gått en hel del revolutionerande reformer (Japp, motsägelse). Vi har gjort en hel del större rensningar av medlemmarna för att förhoppningsvis byta kvantitet mot kvalité, något som vi fortfarande håller på. Men vi har märkt att det är svårt att få en bra sammansättning av gruppen. Det vi eftersöker är medlemmar med humor och som vågar vara avslappnade och snacka om allt mellan himmel och jord. Folk som kan släppa lös och komma på helknasiga, men ändå helsköna idéer, eller haka på andras.

 

OBS! Alla som tas in är inne på "provtid", eftersom vi inte vill missa några sköna, men måste samtidigt tänka på kvalité framför kvantitet. Vi kan inte garantera att bara för att man är godkänd så är man med. Det är hårt, men så är det tyvärr. Hoppas detta nu inte leder till att folk blir tokiga på att visa hur roliga de är, för det kommer ses igenom tidigt och minskar drastiskt chansen att få vara kvar, var er själva så kommer er naturliga... ja, vad man nu ska kalla den - att spridas.

 

Vad är Kattgruppen:

(lite copy pasta från gruppens beskrivning)

"Kattgruppen är den enda gratisgruppen på fuska som inte kontrollerad av ett tjog moderatorer.

Den här gruppen är den roligaste delen av fuska för de som är lite oseriösa!"

 

Vilken ålder:

Vi godtar egentligen vilken ålder som helst. Men vi vill inte ha några med p12-syndromet, alltså folk som stavar som krattor där man inte fattar nått, detta sagt, vi har medlemmar som är både 11 och 12 år, men även medlemmar som är upp till 19.

 

Andra kriterier:

Att du är lojal mot gruppen, vi tror på en bra sammanhållning och säkerhet för medlemmars hemligheter och integritet. Gruppens problem förblir gruppens problem. Finner du något problem så kontakta GRUPPENS ansvarig via PM. Vi vill ju inte störa Admin med massa onödigt som kan lösas på lokal nivå. Andra önskningar är att du är aktiv och du som ovan skrivet är påhittig och för fart, fläkt och party! :)

 

Varför skulle jag vilja joina KG?:

http://img329.imageshack.us/img329/2013/kaattgruppen2ok6.jpg

:D

 

 

VIKTIGT: Om ni vill bli medlemmar så skriv inte bara "jag vill va med", utan ha en motivation och gärna en quote eller länk till ett bra inlägg skrivet av er. Skriver ni bara "jag vill va med" , eller ännu värre: "jaa vil va mä" så är era chanser ca 0,1%.

 

KG haz da cookies :wub: :

post-45673-1241209739_thumb.png

 

Ha en fortsatt trevlig dag önskar Kattgruppens adminstration.

 

Gruppägare - Fuskkatten

Gruppansvarig - MacGyver

Gruppmoderatorer - WahWah, WASD, Katt

Kattgruppens officiella budbärare - Dave37

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst MacGyver

Jag vet att jag inte va så snäll förut när jag var medlem, och bråkade med MacGyver.

Men jag skulle gärna vilja bli medlem igen, det blir ganska trist när man bara är i Allmänt forumet osv.

Please... :wub:

Din ansökning NEKAS då du inte är den typ av person vi söker och du förrådde gruppen själv.

 

You just got Denierunied!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får man som gammal krigsveteran joina och se vilken kvalité ni håller jämfört med Oztown och Big Orange? Har varit lite tveksam till er innan, men om chansen att joina finns så är det ju lika bra att testa och se vad det går för, för att kolla har väl ingen dött av?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Får man som gammal krigsveteran joina och se vilken kvalité ni håller jämfört med Oztown och Big Orange? Har varit lite tveksam till er innan, men om chansen att joina finns så är det ju lika bra att testa och se vad det går för, för att kolla har väl ingen dött av?

Godkänner dig, våran kvalité är långt ifrån Oztowns men det är den kvalitén vi strävar efter och det är därför vi nu rekryterar nya medlemmar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Hoppas på att kunna komma med för alla snackar så j*vla mycket om KG hela j*vla tiden. Tack för mig, kommer jag inte med så skitsamma.

Med en lite bättre motivation kan du nog få gå med. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Föredetta KG medlem som åkte ut på grund av inaktivitet( är lite sån här "läsa, läsa, läsa, skriva, läsa, läsa, läsa" om ni förstår) Skulle gärna joina igen. Älskade humorn på gruppen när jag var med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får väl skriva en uppsats på hebreiska då.

 

Jag är 15 år bördig från Smålands inre skogar. Gillar långa promenader och mysiga hemmakvällar. Lagar gärna mat, helst pasta och köttbullar, vilket är av riktigt bra kvalité!

 

Gör ingenting annat än spela ishockey, sitta vid datan, och moped, vara med kompisar, kolla på Harry Potter och fången från Azkaban, dricka coca cola, gå i skolan, göra läxor, sova, gå på dass, söka på google, skratta hånfullt mot Dave37's inlägg, läsa Kalle Anka samt Musse Pigg, samla på kapsyler, äta pizza, spela innebandy, köpa kläder, prova kläder, hålla i värdelösa trådar, kolla på nedladdade filmer, prata på MSN, promenera, skriva, läsa, lukta, se, rynka ögonbrynen, vända sida, göra smilisar, rita streckgubbar, byta bakgrundsbild.

 

Tja, en liten del av vad jag gör i livet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Får jag joina? 8)

Haha ;:

 

Föredetta KG medlem som åkte ut på grund av inaktivitet( är lite sån här "läsa, läsa, läsa, skriva, läsa, läsa, läsa" om ni förstår) Skulle gärna joina igen. Älskade humorn på gruppen när jag var med.

Kan nog låta dig komma in igen, men inget jag kan bestämma mig för just nu.

 

Får väl skriva en uppsats på hebreiska då.

 

Jag är 15 år bördig från Smålands inre skogar. Gillar långa promenader och mysiga hemmakvällar. Lagar gärna mat, helst pasta och köttbullar, vilket är av riktigt bra kvalité!

 

Gör ingenting annat än spela ishockey, sitta vid datan, och moped, vara med kompisar, kolla på Harry Potter och fången från Azkaban, dricka coca cola, gå i skolan, göra läxor, sova, gå på dass, söka på google, skratta hånfullt mot Dave37's inlägg, läsa Kalle Anka samt Musse Pigg, samla på kapsyler, äta pizza, spela innebandy, köpa kläder, prova kläder, hålla i värdelösa trådar, kolla på nedladdade filmer, prata på MSN, promenera, skriva, läsa, lukta, se, rynka ögonbrynen, vända sida, göra smilisar, rita streckgubbar, byta bakgrundsbild.

 

Tja, en liten del av vad jag gör i livet.

Du är med. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...