Hoppa till innehåll

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar


Dave37

Rekommendera inlägg

Får man som gammal krigsveteran joina och se vilken kvalité ni håller jämfört med Oztown och Big Orange? Har varit lite tveksam till er innan, men om chansen att joina finns så är det ju lika bra att testa och se vad det går för, för att kolla har väl ingen dött av?

Oztowns och BO's kvalité är ouppnåelig, men KG är lätt det bästa substitutet. Hellre KG än ingenting, jag har varit med så länge i KG att jag kan säga att det är en jävligt bra grupp, den har funnits länge och utvecklats hela tiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst MacGyver

Vad blev du utslängd för?

Du var väl med först?

Han är fortfarande med ;:

 

jaa vil va mä

 

 

 

Men Denieru hatar mig :o

Jadu Daniz ditt lilla troll. :) :_

 

Skär du dig fortfarande för att jag fick dig bannad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaa vil va mä

 

 

 

Men Denieru hatar mig :o

Jadu Daniz ditt lilla troll. :)

 

Skär du dig fortfarande för att jag fick dig bannad?

 

Sa inte du att du kickade dark?

Eller vad det donaldduck? :pinch: :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Sa inte du att du kickade dark?

Eller vad det donaldduck? :pinch: :unsure:

Kickade DD tillfälligt i 3 dar och DS skulle bli kickad i 1 vecka förut för gruppförräderi men det blev aldrig av.

 

Aja, back to topic!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Har ansökt men inget händer! HALP!

Tar lite tid, jag har inte supermod powers så bara WASD eller FKatt kan godkänna, du bör vara med i morgon.

 

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får man som gammal krigsveteran joina och se vilken kvalité ni håller jämfört med Oztown och Big Orange? Har varit lite tveksam till er innan, men om chansen att joina finns så är det ju lika bra att testa och se vad det går för, för att kolla har väl ingen dött av?

Oztowns och BO's kvalité är ouppnåelig, men KG är lätt det bästa substitutet. Hellre KG än ingenting, jag har varit med så länge i KG att jag kan säga att det är en jävligt bra grupp, den har funnits länge och utvecklats hela tiden.

 

Bring it on då!

 

 

EDIT

Jag tycker allt att ni får sluta ljuga i beskrivningen ;)

"Kattgruppen är den enda gratisgruppen på fuska som inte kontrollerad av ett tjog moderatorer." Senast jag kollade så var Lajf helt gratis och styrdes av ForlorN ;)

Redigerat av sulan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Jag tycker allt att ni får sluta ljuga i beskrivningen ;)

"Kattgruppen är den enda gratisgruppen på fuska som inte kontrollerad av ett tjog moderatorer." Senast jag kollade så var Lajf helt gratis och styrdes av ForlorN ;)

Det där har inte uppdaterats på evigheter. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har aldrig riktigt fattat vad FKatt menar med "gratisgrupp", är det att det är en grupp som inte behöver betalas för när den ska uppdateras? för i så fall så är det nog den ända gratisgruppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...