fimpen Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Tja. Jag e i lite desperat behov av nya kompisar. De jag har är bara skit. Skulle vilja ha hjälp med hur f*n man hittar nya kompisar. Det är väl bara typ i skolan man kan de i min ålder? Eller hur gör man? :o För man kan ju inte gå på krogen eller nått eftersom man e underårig. I allafall nått tips om vart man kan träffa nya kompisar. (Inte internet!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Tja. Jag e i lite desperat behov av nya kompisar. De jag har är bara skit. Skulle vilja ha hjälp med hur f*n man hittar nya kompisar. Det är väl bara typ i skolan man kan de i min ålder? Eller hur gör man? :o För man kan ju inte gå på krogen eller nått eftersom man e underårig. I allafall nått tips om vart man kan träffa nya kompisar. (Inte internet!)Skjut nån i arslet med en soft så har du iallafall träffat nån, kompis blir nästa steg (med lite tur). Redigerat 3 Maj 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 3 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Mmm, för det är ju ett smart sätt att skaffa nya kompisar på. :) Redigerat 3 Maj 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Var bor du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Det står ju, Sundsvall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Jag började med att prata, fråga vad dom heter osv. Sen blev jag bara kompis med mina kompisar nu. Kom inte riktigt ihåg. Men hur gjorde du för att få dom kompisar som du har nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) Det e det man inte riktigt kommer ihåg. Min typ barndomskompis mötte man när man var 4 och då sa man ju bara "Hej ska vi va bästisar?" :P Men nu när jag bytte skola (Flyttade) så ville jag ha ett bättre "liv" än förut så då skaffade jag de flesta kompisar där. Sen träffade jag nån genom DH och typ i nån sport jag prövade. Men det är mest "datanördar" som inte har nått liv av de som jag inte går i skolan med och så. Förut innan jag hade moppe så var jag också det (Satt bara inne vid datorn) så då snackade man ju bara om spel och blev kompis genom det, sedan drog man och lanade eller så med den. Men vad jag söker är ju kompisar med ett riktigt liv. Man vill ju variera genom att vara med olika kompisar då och då (Och särskilt inte bara sitta inne vid en skärm som bara förstör ens liv mer och mer) (Tro mig det är värkligen så. Mitt liv var helt ruinerat förut) Redigerat 5 Maj 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Det e det man inte riktigt kommer ihåg. Min typ barndomskompis mötte man när man var 4 och då sa man ju bara "Hej ska vi va bästisar?" :P Men nu när jag bytte skola (Flyttade) så ville jag ha ett bättre "liv" än förut så då skaffade jag de flesta kompisar där. Sen träffade jag nån genom DH och typ i nån sport jag prövade. Men det är mest "datanördar" som inte har nått liv av de som jag inte går i skolan med och så. Förut innan jag hade moppe så var jag också det (Satt bara inne vid datorn) så då snackade man ju bara om spel och blev kompis genom det, sedan drog man och lanade eller så med den. Men vad jag söker är ju kompisar med ett riktigt liv. Man vill ju variera genom att vara med olika kompisar då och då (Och särskilt inte bara sitta inne vid en skärm som bara förstör ens liv mer och mer) (Tro mig det är värkligen så. Mitt liv var helt ruinerat förut) Det är väl bara att ta och börja snacka med någon random människa och ta reda på vad dens intressen är etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Börja med nån aktivitet. Typ sport, kamp sport m.m. Det e då rätt så lätt att bryta isen och bli vän med folk. Börja med nån aktivitet. Typ sport, kamp sport m.m. Det e då rätt så lätt att bryta isen och bli vän med folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 På gymnasiet får man en massa med samma intresse, jag börjar ju efter sommaren och ser fram emot alla nya man träffar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) WASD: Mmm det är ju så, bara det att det börjar inte förns nästa år och efter sommarlovet... :( Knipan64: Jo jag funderar på det men asså jag gillar inget sånt. Det enda jag gillar är motor sport och jag går redan i cross. Men där träffar man ju ingen. (Man snackar nästan alldrig med nån) Redigerat 10 Maj 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DaveGame Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Mina vänne onnar varje da! :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.