Meteora97 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Någon som vet var jag hittar bilen Infernus? Har sökt och sökt men hittar inte bilj*veln! Låser man upp den eller? När i så fall? Tacksam för svar! :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 De spawnar lite här och var, men jag har för mig att man får en när man klarar nåt speciellt uppdrag, minns inte vilket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Någon som vet var jag hittar bilen Infernus? Har sökt och sökt men hittar inte bilj*veln! Låser man upp den eller? När i så fall? Tacksam för svar! :thanks: På vägen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Man får den av Florian. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Man får en av florian men den finns även här och var, jag såg en på en parkeringsplats en bit bort ifrån safehouset i tredje staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 jag har hittat 4 såna nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Om du googlar och Youtubar så hittar du!!! Jag har hittat typ 6 locations Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 ett tips, när du har fått bilen av bernie (faustin) och sparat den vid ett hus, ta bilen och åk till safehouset i bohan (den lilla ön uppe mellan första och andra stora ön) när du kommer dit så är det en bugg i spelet som spawnar kanske 10 likadana bilar längs kanterna fram till huset. så gjorde jag nu har jag 3 stycken :D hade 4 men välte en :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 ett tips, när du har fått bilen av bernie (faustin) och sparat den vid ett hus, ta bilen och åk till safehouset i bohan (den lilla ön uppe mellan första och andra stora ön) när du kommer dit så är det en bugg i spelet som spawnar kanske 10 likadana bilar längs kanterna fram till huset. så gjorde jag nu har jag 3 stycken :D hade 4 men välte en :( Det är alltid så, inte bara i Bohan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 det funkar bäst i bohan, det står kanske 10 stycken i rad parkerade där då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dusky Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Du får en av Bernie när du klarat alla hans uppdrag som ett tack. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
noobkiller22 Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 ett tips, när du har fått bilen av bernie (faustin) och sparat den vid ett hus, ta bilen och åk till safehouset i bohan (den lilla ön uppe mellan första och andra stora ön) när du kommer dit så är det en bugg i spelet som spawnar kanske 10 likadana bilar längs kanterna fram till huset. så gjorde jag nu har jag 3 stycken :D hade 4 men välte en :( ett tips om bilen välter igen så ta en annan bil o knuffa den rätt igen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg