Hoppa till innehåll

Gta Iv Infernus?


Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

ett tips, när du har fått bilen av bernie (faustin) och sparat den vid ett hus, ta bilen och åk till safehouset i bohan (den lilla ön uppe mellan första och andra stora ön) när du kommer dit så är det en bugg i spelet som spawnar kanske 10 likadana bilar längs kanterna fram till huset. så gjorde jag nu har jag 3 stycken :D hade 4 men välte en :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ett tips, när du har fått bilen av bernie (faustin) och sparat den vid ett hus, ta bilen och åk till safehouset i bohan (den lilla ön uppe mellan första och andra stora ön) när du kommer dit så är det en bugg i spelet som spawnar kanske 10 likadana bilar längs kanterna fram till huset. så gjorde jag nu har jag 3 stycken :D hade 4 men välte en :(

Det är alltid så, inte bara i Bohan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ett tips, när du har fått bilen av bernie (faustin) och sparat den vid ett hus, ta bilen och åk till safehouset i bohan (den lilla ön uppe mellan första och andra stora ön) när du kommer dit så är det en bugg i spelet som spawnar kanske 10 likadana bilar längs kanterna fram till huset. så gjorde jag nu har jag 3 stycken :D hade 4 men välte en :(

 

 

ett tips om bilen välter igen så ta en annan bil o knuffa den rätt igen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...